Magesmerter og pergo?

fruit

Gift med forumet
Holder på med min 3 mnd med pergokur, og har siden i tirsdag hatt perioder med magesmerter.
I går kveld/natt/tidlig i dag var det virkelig gale, og jeg måtte gå i bue på natten fordi jeg ikkje klarte å røyse meg opp rett. Litt søvn ble det, men i forsterstilling. Akkuratt no har det sluppe den verste smerten, men er fortsatt vond i venstre siden av magen, langt nede.

På de to andre kurene har jeg ikkje kjent noe til dette, men har våre veldig overstimulert på de to andre.. Er på dag 22 no, av en 28 dagers syklus... So burde ikke vere eggløsningssmerter heller.. [8|]

Har prøvd å ringe gyn pol x fleire, men får ikkje svar.
Noen som vet noe/har våre borti lignende eller har noen meninger?

Tror du burde få sjekka det opp med tanke på at du tidligere har vært overstimulert! Det kan være cyster på eggstokkene.

Einaste eg kommer til å tenke på er overstimulert og cyster[8|][8|] det kan jo forekomme under kurer med pergo. Håper du får tak i gyn så du kan få snakke med h*n!!!

"I noen tilfeller får man akutte smerter i nedre del av magen, som kan minne om blindtarmbetennelse. Det kan være en cyste som har sprukket, disse smertene blir da oftest borte igjen i løpet av et døgn, noen ganger vedvarer smerten og det kan være en torkvering, dvs at eggstokken med en cyste har dreid rundt sin egen akse"

Fekk ikkje kontakt med gyn, og nå er tlf stengt. So får bare vente å se kor de går til kvelden igjen.. Kan jo hende den evt sprakk i går kveld da, i og med smertene var på det sterkeste i går kveld/natt/morgen.... Får heller ringe legevakta dersom smertene øker på igjen..

Liker dårlig å bruker pergo når jeg blir så overstimulert! [>:][8|] Heldigvis siste gang....

Takk for svar jenter [:)] 

Ja, eg fekk beskjed om eg fekk magesmerter så skulle eg slutte med pergoen. Men det skjedde ikkje då, anna enn eggløsningsmerter ein og anna kur(fekk el på alle kurane, men ikkje alltid el-smerter).

Godt det er siste ja! Krysser fingre for at den kanskje gir eit resultat som er ønska[;)] om ikkje gjere nok prøverør da etterkvart som dåke kjem i gong med da![:)]

Da har endelig smertene sluppet helt [:)] Jammen ikkje lett å få tak i gyn pol når man trenger dem.. Men men! Nå skal jeg på blåtur sammen med jobben, gleder meg mye. Misstenker at vi skal til Geiranger, so det må bli bra [:)]

God helg jenter!

Jeg hadde og sterke magesmerter da jeg gkk på pergo, men det ga seg etter to dager[:)] Har tatt blodprøver for å se hvordan jeg reagerte på pergoen, men ikke fått noe svar så vet sannelig ikke[8|]
Godt smertene dine har gitt seg iallefall[:)] Kos deg på blåtur[:)]

Back
Topp