Magesmerter og oppkast uke 32

Karroaa

Betatt av forumet
Våknet i natt kl 1 av at jeg måtte kaste opp, noen andre som har opplevd dette så sent i svangerskapet? Redd for at det er noe galt, har kastet opp i ett siden.. Er helt utslitt :( nå etter jeg har kastet opp har jeg kjempe svie/magesmerter i hele magen.. Har også begynt å fått litt vann i føtter og hender og rastløse ben... Er førstegangsfødende, så trenger gjerne tips til hva jeg skal gjøre :-) :-D

Uff hørtes ikke noe godt og kaste opp slik. At du har smerter nå er ikke så rart da både livmor og muskler har blitt irritert. Er man usikker på hva det kan være og er redd for at noe er galt, så ville jeg tatt kontakt med føden. De kan gi råd over tlf og vurdere om du trenger sjekk eller ikke. Det er bedre enn å være bekymret og usikker. Jeg har selv opplevd ting i mine tidligere svangerskap som jeg tenkte kanskje ikke hadde noe med graviditeten å gjøre, men ringte alltid og forhørte meg iallefall. En av de gangene reddet det livet til meg og babyen selv om jeg selv tenkte at jeg har sikkert bare blitt syk eller noe, så det skal være lav terskel. Er du bekymret og usikker, ring! Masse god bedring.

Jeg har ingen formening om hva det kan være jeg heller. Forhåpentligvis er det bare en matforgiftning, farrang eller lignende. Men jeg ville, som BabyUndercover2016, ringt føden for å forhøre meg. Det gagner ingen at du bekymrer deg. Skriv gjerne for å oppdatere oss. Lykke til <3

Ringte føden å hørte, mest sannsynlig matforgiftning mente de.
Tok meg to paracet og klarte å få sove etterpå. Mye bedre nå :-) men veldig glad jeg ringte så jeg slapp å bekymre meg!!

Ringte føden å hørte, mest sannsynlig matforgiftning mente de.
Tok meg to paracet og klarte å få sove etterpå. Mye bedre nå :-) men veldig glad jeg ringte så jeg slapp å bekymre meg!!
Godt å høre at du føler deg bedre. Deilig når man kan slippe unødige bekymringer.

Back
Topp