Magesmerter og diaré

Knøtta

Flørter med forumet
De siste to dagene har jeg hatt utrolig vondt i magen, og diaré. Er det noe som er farlig eller unormalt under svangerskapet, eller er jeg bare hysterisk? :p

Sikkert bare noe du har spist eller vanlig omgangssyke :) Magen min har vært rar siden jeg ble gravid, plutselig kjempe hard mens i neste øyeblikk så er d diare. Systemet funke nok ikke helt som til vanlig....

går mye magesjau så du kan nok ha fått det. Om det ikke går over snart så ville jeg tatt kontakt med legen. 
Ellers så fungerer magen temmelig dårlig her i gården om dagen. Mye luft og mageknip, men ikke hatt løs mage sånn sett. Men noen får sikkert det også. Prøv å få i deg litt biola. eller du kan prøve imodium (er det ikke det det heter mot diare) får det reseptfritt på apoteket. Men dobbeltsjekk om du kan ta det i forbindelse med graviditet. Det vet de på apoteket.

Har nettopp vært gjennom det samme. Legen mente det er ufarlig. Hadde utrolige mageknip og diare. Men det var nok omgangssyke her. Sambo og sønnen hadde det samme. Håper det er det hos deg og.

Back
Topp