Magesmerter og blødning!!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Har reist på ferie og fikk syke magesmerter/luftsmerter og begynte å blø! Er ikke helt friskt rødt blod, men litt bruntrødt blod kommer i småe mengder.. Kommer nesten ikke noe i truseinnlegget, men bare når jeg tørker meg..

Har tatt paracet og smertene har gitt seg.. Håper det ikke er noe galt, men vet jo ikke :)

Noen som har opplevd lignende, der det har gått bra?

Krysser fingrene for at alt er bra ♡ prøv å ikke være i så mye aktivitet. Håper det har gitt seg nå :)

Krysser fingrene for deg!
Om det ikke kommer mer kan det nok gå bra! Og det ikke er friskt blod, vet om flere som har spottet og det har gått fint. Håper spira er godt klora fast:sign19:Heartred

Krysser fingrene for deg :)

Krysser fingrene for at det bare er uskyldig blødning, og at neste testen er like sterk ;)

Jeg hadde en liten blødninger med nr 1. Høres ut som det du beskriver... Gikk fint det :-) var selvfølgelig bekymret, men under er halvannet år gammel nå da :-)

Er vanlig å ha mye luft i magen når man er gravid. Og jeg får mer av det når jeg reiser i tillegg...

Tror dette går helt fint jeg :-) veldig fin test også! Sterk fin strek :-)

Blør fortsatt, men ikke mye! Ikke rent friskt blod, heller ikke gammalt brunt! Har ikke vondt nå, men bare luft og forstoppelse siden vi er på tur :p satser på at de går bra helst til jeg blør mye pg det blir klumper! :) lever i troen :D

Sniker fra februar. Hvilken uke er du i? Jeg fikk magesmerter og en frisk blødning i uke 6, spottet brunt to dager etter og var sikker på at det var over. Er nå straks 12 uker og alt vel med babisen :) Legen mente det kunne være overgang fra plommesekk til morkaka som gjorde det. Krysser for at alt er bra med den lille :)

Back
Topp