Magesmerter, luft, diaré, men likevel nesten stopp etter abort uke 17

renros

Betatt av forumet
Hei, jeg mistet vår kjære lille for en uke siden idag. Men i etterkant har ikke magen stabilisert seg/blitt normal igjen..
Det føles som jeg har masse luft i tykktarmen og når jeg tisser og de få gangene jeg driter gjør det ekstra vondt/press på endetarmen. Det er som om noe stopper/hindrer passasje..
Hver promp jeg får ut må nesten feires!
Noen andre som har hatt det slik?
Skal på kontroll om en uke og skal ta det opp med gynekolog da..men ville bare høre her om noen andre har hatt lignende erfaring i etterkant.. På forhånd takk for svar.
 
Jeg sleit med magen ca en mnd etterpå... Måtte bruke duphalac daglig for å få magen i gang, jeg kom meg ikke på do i det hele tatt uten å bruke dette. Jeg snakket med de på apoteket, ta deg en tur dit om du orker. Tror det er ganske vanlig med litt mage/tarm problemer etter å ha vært i gjennom noe som dette. Håper det blir bedre snart:)
 
Takk for svar. Jeg føler faktisk at det har blitt litt bedre idag (håper bedringen ikke går tilbake). Startet dagen med et glass varmt vann med sitronsaft i. Min mor anbefalte det.
 
Så trist å lese at du har mistet ❤️ jeg måtte begynne med laktulose for å få igang magen igjen, da alt stoppet seg og jeg hadde sterke smerter. Håper du føler deg litt bedre snart.
 
Hei og takk for svar,

Det er nå 10 dager siden - og magen er helt normal igjen....
Føles som hele kroppen er tilbake til start....på godt og vondt.
 
Back
Topp