siljeheleen
Glad i forumet
Jeg har veldig vondt i magen hver eneste natt i det siste. Det kjennes nesten ut som jeg har strekt noe helt nederst i magen, og det gjør kjempevondt hver gang jeg beveger meg om natta - og så varer det en god stund etter jeg har våknet også, så jeg blir alltid liggende ganske lenge i senga, for jeg klarer ikke å bevege meg noe særlig uten å ha det kjempevondt.
Idag er det også her, men enda verre enn til vanlig. Jeg har ligget i senga helt frem til nå, og det har forsatt ikke blitt noe bedre [&:] Kjennes rett og slett ut som jeg har forstrekt noe skikkelig, rett innenfor buksekanten et sted... Jeg klare ikke reise meg skikkelig opp eller strekke meg ut, må endten stå sammenkrøpet eller ligge i fosterstilling.
Noen som har opplevd lignende eller vet hva som kan være grunnen? [&:]
Idag er det også her, men enda verre enn til vanlig. Jeg har ligget i senga helt frem til nå, og det har forsatt ikke blitt noe bedre [&:] Kjennes rett og slett ut som jeg har forstrekt noe skikkelig, rett innenfor buksekanten et sted... Jeg klare ikke reise meg skikkelig opp eller strekke meg ut, må endten stå sammenkrøpet eller ligge i fosterstilling.
Noen som har opplevd lignende eller vet hva som kan være grunnen? [&:]