Magesmerter, fler?

kengumamma

Flørter med forumet
Kan ikke huske å ha hatt magesmerter i de andre svangerskapene, men hadde skikkelig knip forrige helg, så roa det seg...og nå har det kommet tilbake. Er det vanlig? Kan det hende det bare er luftsmerter? Man er jo litt oppblåst i 1. trimester...? Fler med erfaringer?

Jeg har også det, og det er mye mer enn i forrige svangerskap. Er jo oppblåst så regner med at det er det, men jeg tenker mye på det siden det ikke var slik sist. Tror det er ganske vanlig for det har jo vært en del tråder her inne om det allerede, så da er vi vel flere i samme situasjon.

Jeg har hatt en del kraftige stikninger i magen...så går det over igjen...merkelig :) Husker ikke hvordan det var i forrige svangerskap :P

Har det flere ganger dagen. Stresser jeg for mye, så ligger jeg lett en time på sofaen i en ball pga smerter. Så prøver å holde ett greit nivå på alt jeg gjør nå. Har jo ei tutte på 9 mnd, så har egentlig ikke tid til å ligge i en ball

jeg har også en del luftsmerter :)

Dette er nok helt vanlig.

I mitt forje svangerskap slet jeg meg extreme mage smerter gjennom hele svangerskapet, noe som gjorde at jeg knapt nok klarte å bøye meg.
Verken leger el gynokologer fant ut hvorfor.
Men smertene ga seg når lilla kom til verden.

Vet kun av erfaring at vist smertene ikke gir seg og di er så sterke at di ikke er til å holde ut kan det være lurt å ringe legen å høre hva dere kan komme fram til sammen.

hadde ett tilfelle her i helga, der eg låg med kramper i 2 timer og var sikker på at eg mista. var heilt utrulig vondt. var vell og merke ett litt kjærestekos, men tok ikkje såå hardt i liksom:((

Jeg har også en del knip i magen. kommer og går litt..fikk det skikkelig på jobben i dag.

Jepp, har også hatt magesmerter. Fikk det når jeg var på jobb i helga som var. Roet seg når jeg fikk legge meg å slappe av. Hmm, sikkert ganske normalt, siden så mange av oss har erfart det...

godt å se at det er "vanlig" ;) 

jeg har bare hatt luftsmerter :P

Jeg får sånn stikkende smerte, hadde det sist også. Det er vel livmoren som strekker seg.

Back
Topp