Magesmerter! Falske rier?

Mammabobla

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hei!
Jeg er idag 30+4 og i natt vaknet jeg av sterke magesmerter, det var nett som starten på rier og sammentrekkningene var kjempe vonde! Måtte puste meg gjennom de.etter ca to timer gikk deg over, da jeg egentlig hadde tenkt å ringe føden.

Noen som har vært borti det samme?

har to svangerskapbak meg og ikke oppleved noe lignende før fødsel og begge er født til termin.
Kjenner jeg er utslitt og kroppen og redd det skal skje igjen!!

Hei!
Jeg er idag 30+4 og i natt vaknet jeg av sterke magesmerter, det var nett som starten på rier og sammentrekkningene var kjempe vonde! Måtte puste meg gjennom de.etter ca to timer gikk deg over, da jeg egentlig hadde tenkt å ringe føden.

Noen som har vært borti det samme?

har to svangerskapbak meg og ikke oppleved noe lignende før fødsel og begge er født til termin.
Kjenner jeg er utslitt og kroppen og redd det skal skje igjen!!
Jeg har hatt lignende opplevelse. Forrige uke var utrolig stress, og da fikk jeg plutselig veldig sterke og jevne kynnere. Jeg måtte også puste meg igjennom da de var så intense og vonde. Det har hengt i etter dette også, kommer mest på kvelden. Jeg fikk beskjed av jordmor om at kroppen sa i fra at jeg måtte ta det mer med ro og at det kan være tegn på for tidlig fødsel. Har derfor roet ned litt, og merker bedring.
Godt det gikk over etter et par timer, men er du i tvil så må du ikke nøle med å ringe :-)

Back
Topp