Magesmerter etter fødsel

ToTette

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Jeg fødte natt til tirsdag og har hatt de vanlige etter-riene, disse har nå gått over.

Men i kveld begynte jeg å få smerter langt nede på venstre side av magen, kjennes også bittelitt ømt bak på venstre side av ryggen. Det er såpass at jeg ikke kommer til å klare å sovne om det ikke gir seg.

Vaginal fødsel, ingen sting.

Noen som har hatt noe lignende?

Skal til barselavdelingen på mandag, så tenker å spørre de da og heller bruke paracet og naproxen frem til da (samme blanding som jeg fikk etter fødsel) Så sant ikke dette er noe som kan være farlig å gå med? Tenker på om det kan være morkakerester eller noe sånt?

Ring fødeavdelingen å hør i morgen :-) Hørtes ikke godt ut! Kan være en betennelse, men jeg har ingen erfaring.

Jeg fødte samme tid, har ikke hatt noen smerter i magen, kun i sting og litt i bekkenet. Ville ringt føden for å bli betrygget :-) er lov å ringe uansett :-)

Jeg ville ringt med en gang jeg.
Etterrier kan man ha sporadisk i et par uker faktisk, men man merker jo forskjell på det og noe annet.

Sorry spm, men har du fått igang systemet? Regelmessig avføring og vannlating?

Eg sleit litt i starten og fikk lignende smerter som du beskriver.. Så fort eg klarte å gå på do forsvant det.

Sorry spm, men har du fått igang systemet? Regelmessig avføring og vannlating?

Eg sleit litt i starten og fikk lignende smerter som du beskriver.. Så fort eg klarte å gå på do forsvant det.
Ja, det var heldigvis i gang helt fra dag 1 :) Men det har vært bedre idag, så har ikke ringt de siden jeg allikevel skal inn i morgen. Hadde det blitt verre eller holdt seg like ille så hadde jeg ringt :)

Back
Topp