Magesmerter 5 mnd etter fødsel

KirsebærJuli20

Andre møte med forumet
I det siste har jeg hatt så mye merkelige smerter i magen. Det er 5,5 måneder siden fødsel (og barselsfeber).
Smertene vandrer liksom litt, mellom eggledere/menssmerter-aktig, og litt lenger opp i buken.
Skal dra til legen men greier liksom ikke helt slå meg til ro med hva det kan være? Har hatt mensen en gang siden fødsel men greier ikke helt å huske når? 2-4 uker siden..
Opplever mye stress om dagen. Har ingen blødninger så det er vel sikkert ikke noe alvorlig - lurer bare på om noen har opplevd noe liknende?
 
Jeg fødte også i juli, og har ikke fått mensen enda, men jeg kjenner mensenaktige smerter innimellom. Har ikke tenkt over at det kan være noe farlig, har liksom bare gått ut fra at det er systemet mitt som holder på å finne tilbake til seg selv. :)
 
Sannsynligvis er det nok bare mens/eggløsning som skal komme i gang igjen ja! Men man blir jo litt tussete når kroppen gjør så mye den aldri har gjort før ... som å lage babyer, haha!
 
Jeg har /hadde lignende smerte høyre side. Tok en legesjekk og han fant ikke noe galt. Tok en gynekologisk undersøkelse på privat sykehus og fikk en grundig sjekk. Ikke noe galt .
 
Jeg tok også en sjekk hos gynekolog nå; ingenting galt, og hun mente det bare er kroppen som kommer seg i gang igjen :) Og at man kan få smerter av stress - det kan fort stemme her.. :)
 
Back
Topp