magesm

mamma bente

Elsker forumet
hei. e de fler enn mæ som har vondt i magen? I de siste har æ kjent murringa nederst i magen. Akkurat som mensensm. E de normalt?

Du er ganske tidlig i svangerskapet enda? Mener å husker at jeg hadde en del menssmerter de første ukene. Spesielt murringer langs hoftene og i korsryggen, men hvis du føler deg bekymret tar du en telefon til fastlegen din.

ville bre kommentere at hun ikke er så tidlig i svangerskapet, det er bare vi surrete som kanskje leste tickeren feil. Hun har jo bare 6 uker igjen, og er ikke bare 6 uker på veg[:D][:D]
...ikke meningen å blande meg, men måtte bare.

hehe. Ja æ har bare 6 uka igjæn ja, ikke i uke 6 nei[;)]
da har de blitt et laaaaangt svangerskap ja

ja tidlig i svangerskapet var du ikke[:D](sjerpings jenter[:D])

jeg kjenner murringer(mens)innimellom og en del kynner di dagene jeg kjenner murring.hadde det i begynnelsen å nå litt sent i svangerskapet!

håper og tror det er en "modnings prosess"[;)]noen kjenner mer å andre mindre[:)]

ORIGINAL: sol77

ville bre kommentere at hun ikke er så tidlig i svangerskapet, det er bare vi surrete som kanskje leste tickeren feil. Hun har jo bare 6 uker igjen, og er ikke bare 6 uker på veg[:D][:D]
...ikke meningen å blande meg, men måtte bare.

Jeg må ærlig innrømme at jeg leste helt feil ja....
Har ikke kjent mensmurringer nå i senere tid, men regner med de kommer. Har jo 8 uker igjen... [:)]

Back
Topp