magesjau (litt ekkel)

squat

Forumet er livet
har nå hatt magesjau siden natt til søndag, og det gir seg ikke... noen som har noen gode råd? har skikkelig kramper i magen og det bare renner og renner[&:] har ikke spist noe som skulle tilsi at jeg skulle bli sånn heller..

Huff, dette høres ikke godt ut. Snakket med lege?

nei, for jeg har hatt dette tre ganger før, ikke så ille og så lenge, og de vet ikke hvorfor det er sånn[&:] er vel pga grviditeten. Var derfor jeg ble lagt inn og fikk lungemodningssprøyte forrige gang. Men jeg blir helt ødelagt av dette. men for hver dag som går en dagnermere fødsel[:D]

Rare greier... er det beibisene dine som herjer for mye der inne??? [8D]

Håper uansett at det bedrer seg for det må jo være utmattende og dehydrerende i lengden.

drikk blåbærsaft. og spis fiber og banan.

På apoteket får du kjøpt slik pulver du blander ut i vann, det er med å opprettholde elektrolyttbalansen i kroppen. Så kroppen får det en trenger. Noen sier det hjelper å..

Føler med deg! Go Bedring.

Uff hørtes ikke godt ut, ville bare si god bedring jeg

ORIGINAL: lillevenn

Uff hørtes ikke godt ut, ville bare si god bedring jeg
signerer[:D]

ORIGINAL: carina82

drikk blåbærsaft. og spis fiber og banan.

På apoteket får du kjøpt slik pulver du blander ut i vann, det er med å opprettholde elektrolyttbalansen i kroppen. Så kroppen får det en trenger. Noen sier det hjelper å..

Føler med deg! Go Bedring.
okei takker, alt skal prøves[:)]

Hadde farangen i fire  dager for ei lita stund siden jeg da.. Men vet ikke om det blir helt det samma, men da sa legen at det ikke var skadelig til babysen i allfall.. hvis det er noen trøst.. de får næringen sin allikavel...bare pass på å drikk masse, selv om det kommer ut igjen veldig fort...

God bedring kjære du, føler med deg...

huffda. Høres ike nå særli ut nei. Blir jo så slapp av sånne ting. Men du må drikk my[ cola, blåbærsaft) eller så kan du prøv biola. De e me på å regulere magens tarmflora. Lykke te

Stakkars deg da.
Ville bare si god bedring[:)]

Back
Topp