Magerost

Mamma`nTilKaia

Forumet er livet
kan de små få det på brødskiva?
Har prøvd det og det er det eneste hun spiser på skiva..

Om ingen her vet, så kan jeg spørre på helsestasjonen når jeg skal på kontroll etterpå.

har hørt at dersom ungane få mme så kan di få litt mat me kumelk siden der e litt i mme..men e kje sikker..

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Om ingen her vet, så kan jeg spørre på helsestasjonen når jeg skal på kontroll etterpå.

Ja det hadde vært veldig fint [:)][:)]

Det er nok ikke noe farlig å gi det.. Men vet at man heller bør gi pålegg som inneholder mye jern.. Som leverpostei og makrell i tomat.. Har du prøvd forskjellige typer postei om hun ikke liker en type?

Grunnen til at man ikke skal gi melkeprodukter er forresten ikke pga allergiutvikling men fordi det inneholder for lite jern og de små har stoort behov for jern. Så hvis det ikke er spesiell risiko for allergi hos dere er det ikke noe farlig med litt melkeprodukter. [:)]

Hun får utslett av makrell i tomat, og leverpostei var hun ikke særlig glad i, men skal prøve igjen om litt..
Er ikke snakk om at hun får for mye, kvart skive hver dag [;)]

Hun sa det gikk heeelt greit med smøreost, men var litt usikker på den magerosten, siden detl iksåm er et light produkt.
Uansett mente hun det gikk greit, iogmed at det var så lite :)

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Hun sa det gikk heeelt greit med smøreost, men var litt usikker på den magerosten, siden detl iksåm er et light produkt.
Uansett mente hun det gikk greit, iogmed at det var så lite :)

Tusen takk for hjelpa Nina [:)][:)][:)]

Her spiser hu både magerost og leverpostei... ;) Kanskje prøve med makrell... ;)

Back
Topp