mageproblemer

Frøbel

Glad i forumet
Mange som sliter med det nå som de er gravide?

Jeg har alltid hatt litt problemer, men nå er det ekstremt. Enten er det full stopp, eller så bare renner det! (sorry deltaljer her! [8D]) Men det verste er luftsmertene! Har hatt skikkelig vondt i magen i to dager nå, må mest bare ligge, for da er det ikke så vond.

Og så blir jeg sur og tverr når dette står på!!

Kjenner meg igjen fra sist svangerskap, og vet at etter noen uker blir det MYE bedre [:)]

samme her... kommer små harde "erter" innimellom.. uff.. hehehhe'

men i dag var det bedre igjen. kommer nok litt av hva du spiser også..

Jeg har vondt i magen om morgenen jeg da. For blæra er full, og det trykker på veldig. Må alltid opp på natten eller TIDLIG om morgenen for å tisse.

Huff.... men alt for den lille..

T R E G T er ihvertfall nøkkelord for gravide mager ;)

ORIGINAL: mokkenikke88

Jeg har hatt en del problemer, pleier aldri å ha det til vanlig...

Me too.

Gått litt tregt her også. Hihi. Og fram til uke 12-13 hadde jeg kjempe vondt hele tiden pga luft! Ubehagelig! Har heldigvis gått over nå da[:)].

God bedring til magen! Kanskje man kan få noe til å minske luftpresset på apoteket?

Det gikk veldig tregt de første 12 ukene, men nå har det liksom blit lit mere stabilt føler jeg, men jeg er flink til og drikke mye vann så kan jo være det som hjelper til godt og Biola med musli [:D]

jeg spiser masse frukt, yoghurt, tørket frukt, linfrø, biola, drikker mye vann osv! Kanskje det blir for mye av det gode [:D]

Jaja, noen uker til, så er det nok på plass.

Går i tillegg på en antibiotika-kur for urinveisinfeksjon, så da blir det sikkert ikke bedre [8D]

jepp det er helt normalt, hatt det slik de andre svangerskapene og [:)]

Back
Topp