mageproblemer og grøt !

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
lillegutt har jo slitt en del med magen.. kan gå 3-4 dager uten avføring .. og når det da kommer så er det små harde kuler ! prøvd mye malt, lite malt, sviskesaft, sviskemos og den greia fra helsekosten .. men ingenting har sett ut til å funke ! fikk ett tips om å begynne med grøt, for det kunne sette fart på ting .. skeptisk, men valgte å prøve.. begynte på mandag og siden da har han hatt alt fra 1-3 bleier i døgnet ! avføringa er helt løs og vi merker ikke at han bæsjer en gang nesten for den kommer så greit ut ! før så krøsta han i timesvis før det kom noe !! han er mye mer fornøyd og sover bedre ( ikke på natta da[8D])

syns den grøten kan inneholde noe sovepulver... den skal jeg ta patent på.. snakkeeeees[:D]

bra d ordna seg med magen da[:D]

hehe.. jeg har innstilt meg på at det ikke blir noe særlig søvn de neste 4-5 åra.. ikke så gæli det da !! høhø..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

hehe.. jeg har innstilt meg på at det ikke blir noe særlig søvn de neste 4-5 åra.. ikke så gæli det da !! høhø..

Hehe!! Neida, 4-5 år er jo ikkenooo'... Er sånn her også igrunn.. her soves det max 2 timer av gangen nå..helst ikke det en gang..

Back
Topp