Mageplastikk, bilde?

LilleKaisa

Glad i forumet
Noen her inne som har gjort det og som vil legge ut før og etter bilde?

Jeg SKAL gjøre det etter jeg er ferdig med barn, men er dette noe man kan få dekket eller går alt fra egen lomme?

Slanket du deg mye først?

Jeg har ikke gjort det, men du finner mye bilder her:
http://bukplastikk.com/for_etter.html

Takk!

Noen som har tatt her i Bergen?

Jeg har tatt det, men tror ikke du vil se bildet av det[&:][&:][&:][&:] Stygt resultat, men har fått innvilget nytt, som jeg ska ta til neste år...

Du bør være normalvektig. Er jo ikke sikkert du får det dekket heller, spørs hvor mye heng du har.

Jeg har tatt. To ganger, og fått det dekket begge gangene..
Første gangen var det full BP uten sying av muskler, for det trengte jeg ikke.

Nå denne gangen var det arr korreksjon og flytting av arr (=liten BP). Ble operert på Tirsdag, så er nettopp begynt på rekonvalisens tiden :)

Jeg hadde ikke særlig heng, men det var nok til å få dekket. Ingen medisinske årsaker heller - annet enn at jeg slet noe utrolig med å ha den magen jeg hadde.

Jeg fikk et barn etter første BP, og min mage var faktisk mye finere etter graviditeten enn før. Jeg la ikke på meg mer enn 5 kilo - og fikk ingen nye strekkmerker eller noe.  Magen fikk bare former igjen liksom og det var sååå bra:)

Jeg hadde bukplastikk i November som var.
Suuuuperfornøyd rett å slett og fikk dekket pga heng[:)]
Meningen var at jeg var ferdig emd barn men etter å ha fått ny mann som ikke ahr barn selv og
ønsker det så vet jeg ikke helt ennå om jeg faktisk er ferdig likevel[8|][:)]
MEN uansett så gikk det så problemfritt at jeg hadde gladelig gjort det igjen uten å blunke
om jeg noengang må det...eneste ejg syns var plagsomt var at jeg fikk vond rygg av å gå krokbøyd og å dra ut drena på dag 3[:)]
Bortsett fra det var det ingenting jeg syns var ille elelr spesielt vondt (kuttet smertestillende allerede kvelden etter jeg opererte meg uten trøbbel[:)] Samme dag jeg fjerna drena var jeg på kino å så Twilight New Moon[8D]
Legger ved et bilde som er fra 5dager etetr og 7uker+5dager etter...skjer mye på de 7 ukene som du ser[:D]

Når vi er ferdige med å få barn, skal jeg jaggu ta BP!
Har overheng nå, men tipper det blir værre etter noen graviditeter, og vektnedgang, så hååper å få et dekt...

Back
Topp