Magene våre etter fødsel!

Dere ser helt fantastisk ut, hele gjengen! :)

* æpp'n *
 
Når den streken forsvinner lurer jeg på også!
 
tihihi jeg slapp unna streken :D
... men har til gjengjeld to rander med enorme strekkemerker over og under hoftebeinet -.- haha huff:)
 
Herre min så flotte og modige dere er jenter! Her derimot er det strekkmerker overalt! Mage, lår, hofter, rumpe, legger ( hvem i alle dager presterer å få strekkmerker bakpå leggen?!?!) Så når det gjelder strekkmerker, you name it, I got it... Får vel skylle på at grunnen var nesten 25kg opp i løpet av graviditeten :p Hehe.
 
Herre min så flotte og modige dere er jenter! Her derimot er det strekkmerker overalt! Mage, lår, hofter, rumpe, legger ( hvem i alle dager presterer å få strekkmerker bakpå leggen?!?!) Så når det gjelder strekkmerker, you name it, I got it... Får vel skylle på at grunnen var nesten 25kg opp i løpet av graviditeten :p Hehe.
Strekkmerker her også!! Jeg fikk ikke på magen , men hoftekammen og rumpa fikk kjørt seg:-/tigermerkene mine kaller jeg det.. Hehe:)
 
Herre min så flotte og modige dere er jenter! Her derimot er det strekkmerker overalt! Mage, lår, hofter, rumpe, legger ( hvem i alle dager presterer å få strekkmerker bakpå leggen?!?!) Så når det gjelder strekkmerker, you name it, I got it... Får vel skylle på at grunnen var nesten 25kg opp i løpet av graviditeten :p Hehe.
Samme her:p Bortsett fra leggen... Gikk opp over 40 med første og ca 35 nå:p
 
Herre min så flotte og modige dere er jenter! Her derimot er det strekkmerker overalt! Mage, lår, hofter, rumpe, legger ( hvem i alle dager presterer å få strekkmerker bakpå leggen?!?!) Så når det gjelder strekkmerker, you name it, I got it... Får vel skylle på at grunnen var nesten 25kg opp i løpet av graviditeten :p Hehe.
Jeg har også strekkmerker bakpå leggen. :p Og under overarmene, hoftekammen, nederst på magen og.. der sola aldri skinner. Foran, altså. :p Gikk opp 40kg i vann i første svangerskap, det gjorde susen. :p
 
Jeg gikk opp 24 kg, ikke rart det bør strekt her og der:-/ glemte at jeg har på innsiden av lårene og selvfølgelig på puppene ! Hmm.. Tror jeg har dekt alt.. Hehe
 
Ser ikke at du har født to for å si det sånn!!:)
Å, du er nå søt! Det synes kanskje ikke på bildet, men huden under navlen er vaffelmønstrete av masse knøttsmå, hvite strekkmerker. Og så er huden fortsatt to nummer for stor, sånn sirkus.:p

* æpp'n *
 
Her er min mage, ganske fornøyd. 11 mnd etter fødsel, kjempe stolt av å ha bært frem jenta mi! Har godtatt kroppen min nå, jeg jikk opp nesten 20 kilo da jeg var gravid :)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1372419669903.jpg
    1372419669903.jpg
    46,3 KB · Visninger: 46
Her er min mage, ganske fornøyd. 11 mnd etter fødsel, kjempe stolt av å ha bært frem jenta mi! Har godtatt kroppen min nå, jeg jikk opp nesten 20 kilo da jeg var gravid :)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Du har all grunn til å være fornøyd:)
 
Back
Topp