Magene våre etter fødsel!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Noen som har lyst til å dele bilde av magen sin nå? For min del er det et stort skritt på veien mot å godta min "nye" babykropp. Det krever en del, men kan være til hjelp å vise frem og ikke minst se andres resultater slik at vi alle føler oss normale og fine :) tenk ar kroppene våre har produsert og oppfostret et helt lite menneske!
 
Tja.. Delte jo for en liten stund siden. Har ikke endret seg stort etterpå..:p Strekkmerker overalt og fortsatt litt posete:p
 
Noen som har lyst til å dele bilde av magen sin nå? For min del er det et stort skritt på veien mot å godta min "nye" babykropp. Det krever en del, men kan være til hjelp å vise frem og ikke minst se andres resultater slik at vi alle føler oss normale og fine :) tenk ar kroppene våre har produsert og oppfostret et helt lite menneske!
Du er ikke alene om å godta den "nye" babykroppen! :-/ er rart å gå fra flat mage til mage med løs hud og noen kg for mye.
 
Jeg kan, må bare få tatt et.:p
(og da må flere legge ut ;) )

* æpp'n *
 
Jeg må selvsagt henge meg på min egen utfordring... Æææ kjempeskummelt! Men la det stå til *kniper sammen øynene* (forøvrig med buksa fra 2011 på!)
ImageUploadedByBV Forum1372273820.771731.jpg
 
Hallo? Hva er gale her?
Hehe du er jo søt :) Er nok ikke noe spesielt galt, bare utrolig merkelig (og litt vanskelig) å skulle bli tilfreds med sin "nye" kropp. Er jo mye som har forandret seg, men ville ikke vært foruten :) Lille vakre skapning var jo inni der! Vi skal jo være stolte av kroppene våre som fungerer så fantastisk!
 
Back
Topp