Magene til førstegangs..

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ser så mange fine magebilder, men de er jo gjerne fra flergangsfødende.
Hvordan ser dere førstegangs oktober-mammaer ut nå?

Jeg er tolv imorgen, men jeg tror det er full oppblåsthet som gjør at det buler bittelitt.
Lille nurket ligger jo bare rett over skambeinet - da skal vel ikke magen bule?

Jeg hadde en liten mage i uke 12 med jentungen :)

jeg er også 12 uker imorgen, men ingen mage :p

PLUTSELIG så er den bare der! Er sånn at man legger seg med ingen mage, men våkner med giga mage :p neida, joda, sånn nesten :P

Jeg er 13 uker i morgen, og jeg synes at magen allerede er stoor! Leste babyen er nå like stor som en lime, så kan ikke skylde på den for alt ;) Må nok være konstant oppblåst! Jeg er tynn i utgangspunktet og ikke vant til å ha noe ekstra, så dette er litt rart, men koselig og :D Jeg har allerede investert i en gravidbukse, da ingen av mine gamle bukser er behagelige nok å gå med lenger..

Jeg hadde plenty mage i uke 13 med forrigemann :) Bare kjøp en gravidbuske/thights, så skal du se :P

Sånn så jeg ut i uke 12 med mitt første barn :)

Vedlegg

• 12 uker.JPG
    12 uker.JPG
    222,4 KB · Visninger: 91
Jeg er førstegangs fødende og begynner nå så vidt å få en liten mage... Er ikke så super stor, men jeg er lit sotr fra før av, så jeg ser bare tykkere ut, eller at jeg har forspist meg på mat.

Jeg er førstegangsfødende og har begynt å få mage. Nå er jeg ganske tynn, så jeg merker fort når noe skjer, men trodde ikke den skullevære så stor så tidlig!

Sånn så jeg ut i uke 12 med mitt første barn :)

OI; så fin, men så stor da gitt. Oh, kjenner jeg gleder meg. Merker at min buler, og når jeg holder inn magen (er egentlig veldig slank) så er det fortsatt en bul der. Hihi :) :) MORO!

Jeg har ikke mage, er 10+4, men føler det ser sånn ut av og til når jeg er litt oppblåst. Men, så trekker jeg inn magen, og da er den jo omtrent flat... :)

Dette er magen min i dag! Noen som ser hvor langt jeg er på vei? Grunnen til at jeg legger ut bilde er på grunn av at dere skal få se hvor stor forskjell på disse magene :) Merk; jeg er andregangs!

Jeg tror ikke det nødvendigvis spiller noen rolle om man er første- andre eller tredjegangs! Magen kommer når den kommer :)

IMG_5798.JPG

Back
Topp