Magene deres?

snart3?

Forelsket i forumet
Har noen av dere begynt å få tydelig mage?
Gleder meg så ille til at magen begynner å vokse <3
Så i dag på uke 7 at livmoren er på str med en appelsin :)

Her stikker den litt ut ja, men nå er det jo to der inne da:)

Føles ut som jeg har fått litt mage og ser sånn ut, men tror ikke jeg har det...jeg er ikke oppblåst heller...men det går vel ikke ann å få litt mage bare 9 uker på vei?

Det er hvertfall UMULIG å trekke inn magen så den blir flat som før... så kanskje?

Joda, hær he han sneket sej litt fram, men så e d berre 20mnd siden ej va høygravid også då! Men du ser d ik uten at du veit ej e gravid ,sida ej he litt å ta i også!

mammantilPIA skrev:
Her stikker den litt ut ja, men nå er det jo to der inne da:)

Merker du noe stor forandring fra en i magen til to???

HAr og ganske tydelig og stor mage...

kveldsmagen ser jeg ut som jeg er 3-4 mnd på vei, om morningen er det en liten bul bare. Men her er det ferdig strekt etter Even

Har større mage nå enn jeg hadde da jeg var hallveis med de andre to, men den var større allerede før jeg ble gravid:p hehe.. Den er oppblåst om kveldene da:p

Jeg har fått mage som jeg ikke klarer å holde inn, men er nok hormoner som har fått  magemusklene til å slække´n.
(kroppen husker nok fra sist svangerskap)

For det er jo ikke babymage, men det er jo på en måte gravidmage.. hehe

Jeg klarte ihvertfall å holde inn magen før graviditeten.. 

Hadde på meg mammabukse i dag for første gang, deilig!!!!

Jeg har også fått en bittebitteliten mage. Men tror det er mer luft og at det er ubehagelig å trekke den inn ;) Fikk mage veldig tidlig sist også, og den kommer vel fortere med nr. to? Får i hvert fall ikke på meg buksene mine...

Jeg sliter med å holde magen min skjult!! Jeg er 8+6 og magen vises ganske tydelig dersom jeg har intilsittende klær. Men jeg vet ikke om det er forskjell på 1 eller 2 så tidlig?..

Har vært ganske oppblåst en stund. Men i går så poppa den virkelige magen ut ja. ikke sånn i tvil om du har lagt på deg eller gravid mage lenger. Både mannen og bestevenninna mi kommenterte det i går. Tenkte å legge ut bilde, bare det hærsens nettet her hjemme kan funke igjen. (skriver fra mob nå)

Ja, har fått mage... Greier ikke skjule den engang! Dette er mitt 6 barn,så kanskje det er derfor. Aner ikke. Hadde ikke så stor mage med nr 5. Helt ærlig har jeg litt hetta for at det skal være to :) jeg har toeggede tvillingsøsken,og vet jo muligheten er der for at jeg kan få to, men jeg satser på det bare er en :) Er 170 høy og i utgangspunktet ca 63 kg. Alltså helt normalt, men nå er det poppet ut en diger bul....

Har fått mage jeg og, klarer ikke skjule at jeg er gravid. Fikk tidlig mage med nr 3 så var litt forberedt på det. Har bare lagt på meg på magen, en stor kul som stikker ut så at jeg er gravid er det ikke tvil om lengre.. Men kan vel ikke forvente annet når det er baby nr 4 jeg ruger på... :-)

Her er det ikke noe mer mage enn den som er der fra før... *fnis*, men jeg sliter med vanlige bukser fordi jeg føler de er ubehagelige..

Jeg føler nok at magen er større enn den egentlig er.. Mannen min ser det ikke, bortsett fra at den er ganske hard om kveldene. Men jeg synes nå jeg ser litt jeg :)
Er 9+3 og førstegangsfødende og da KAN det være en sjanse for at det begynner så smått og vises.. Så det tenker jeg.

Her er det tydelig gravidmage og det er herlig <3 går i mammabukser :) er 12+3 og livmora går opp i navlehøyde på magen. er nok pga at det er nr 4 (og svangerskap nr 8).>

Har fådt mage ja! Ca 7 uker på vei,skal til ul for å finne ut om drt er 7 eller 10 uker på vei :) men magen er der hele tiden,får ikke min favoritt bukse på mer,den er for liten. Bestandig vært lang og tynn,så skal vell ikke så mye til før den vises :) må bruke stor genser i helgen siden vi skal til svigermor og hun vet ikke noe enda..

nei..kun flesk hehe. lagt på meg 4kilo pga jeg var sykemld en periode og bare lå på sofaen og spiste :P dumme meg...men

Back
Topp