Magen

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har bare eksplodert over natta!! Tenkte at dette her er jo ikke vanlig, må jo være forstoppelse [:D] Men nå har det gått dager og forstoppelse er det ikke.
Så nå ern i full sving inni der he he [:D][:D]
Hvordan går det med magene deres jenter?

Her er det mye liv om dagen. Tror velsa har fått sin første hobby også... Sparke mammaen sin i blæra er veldig morsomt[8|]
Men er like stolt hver gang jeg kjenner at hun beveger seg

eser ut her også.. [:D][:D] men variert med liv nedi der...[&:]

det er moro med bevegelse ja [:D][:D]
Nå kan pappa bare sitte i sofan å se meg sparke!!  Så sterk er jeg!

ORIGINAL: litlå

eser ut her også.. [:D][:D] men variert med liv nedi der...[&:]

det er veldig vanlig med variert liv. Bare man kjenner noe. Men er ikke før i uke 28 man SKAL kjenne spark hver dag. [;)]

akkorat, da kan jeg slappe helt av... blir litt bekymra når det har gått en stund og ikke kjent noen ting.. så da er det fram me noe kaldt å drikke for å se om det hjelper...og like lykkelig hver gang jeg kjenner bevegelse.. [:)][:D]

ORIGINAL: litlå

akkorat, da kan jeg slappe helt av... blir litt bekymra når det har gått en stund og ikke kjent noen ting.. så da er det fram me noe kaldt å drikke for å se om det hjelper...og like lykkelig hver gang jeg kjenner bevegelse.. [:)][:D]

He he [;)] det er nok full aktivitet der inne skal du se [:D] Er ikke alltid man kjenner dem. Det er ofte jeg ser magen bule skikkelig uten at jeg kjenner noe ......

magen min vokser masse for tiden den også. og veslegutten er superaktiv, han turner hele dagen. pappaen kan se magen bule mange ganger om dagen fordi veslegutten sparker så hardt. også har han tatt en tom dorull og klart å høre hjerteslagene til babyen[;)]

Magen vokser ikke så mye synes jeg selv, men nurket er det fart i... Har kjent liv hver dag i over 1 mnd nå. Men det varierer selvsagt i mengde.

Er litt mage her og..begynner å synes litt gjennom kjortelen på jobb nå. Men har ikke kjent liv enda [:(] Trodde jeg kjente det første sparket her om dagen, men det kunne jo jordmora avkrefte...var visst for langt ute på sida [&o]

Her vokser magen,men kjenner veldig skjelden spark eller bevegelse.
Dette har bekymret meg litt.Var hos jordmor i dag og hjertelyden til lillegutt var fin,så da ble jeg roligere.Nevnte at jeg ikke kjenner så mye,og det var visst vanlig.Mente jeg ville kjenne oftere og tydeligere om 4 ukers tid.
Er noe overvektig,så det er kansje en grunn[:)]
Gleder meg til og kjenne tydelige og ofte spark[:D]

Back
Topp