magen

Ullmamma

Flørter med forumet
hei! førstegangsfødende og har mange spørsmål. Men det er en ting jeg lurer på i dag.... Noen snakker om at magen plutselig vokser fort, er det nesten som den "eksploderer" at det blir veldig synlig at man er gravid på få dager????? har hatt krafrige smerter i musklene i magen i dag, og det er nesten som magen er fordoblet..... er det bare at den er oppblåst eller er det et tydelig tegn på at jeg er gravid? hmmmm. 12uker på vei.

Når man er 12 uker på vei så kommer jo livmoren opp av bekkenet så det er kanskje det du har kjent... [;)]

Min mage begynte det å vises ganske tidlig på, nå vokser den daglig virker det som.

jeg har hatt et par ganger hvor magen min har vokst mye på en dag...Så det er godt mulig at det samme har skjedd deg!!!

Førstegangsfødende her, magen min spratt ut rundt uke 25. Det kommer helt an på høyden din, og hvordan du bærer barnet..[:)]

jeg så bare ut som at jeg hadde lagt på meg fram til uke 17.. (turte ikke å handle take away mat, trodde de så på meg å tenkte at jeg kansje hadde spist litt mye av det i det siste) men da jeg ble 17 uker til jeg var 22 uker vokste den i en rekord fart.. kan ikke ungå å se at jeg er gravid nå.

ORIGINAL: Jas

jeg har hatt et par ganger hvor magen min har vokst mye på en dag...Så det er godt mulig at det samme har skjedd deg!!!

her å.. men har alltid hatt en del strekk i trådene som holder livmora forst...

Min mage kom plutselig i løpet av en uke da jeg var 17 uker på vei! Før det hadde jeg ikke antydning til gravidmage. Siden vokste den jevnt, men lite, før den igjen skjøt fart rundt uke 26. De to siste ukene nå har den plutselig vokst masse igjen.

Back
Topp