Magen(!)

Mammantil3håperpå4

Flørter med forumet
Altså er det flere som opplever dette? Jeg har tre barn fra før og aldri har jeg vært så oppblåst som nå såå tidlig. Jeg er helt flat nesten som vanlig om morgen også med en gang jeg får i meg noe, om så bare et glass vann, så blåser det seg veldig opp.
Her er bilde tidlig morgen, også bilde etter et eneste glass vann

Vedlegg

• IMG_6304.jpeg
    IMG_6304.jpeg
    839,9 KB · Visninger: 40
  • IMG_6307.jpeg
    IMG_6307.jpeg
    688,7 KB · Visninger: 40
Altså er det flere som opplever dette? Jeg har tre barn fra før og aldri har jeg vært så oppblåst som nå såå tidlig. Jeg er helt flat nesten som vanlig om morgen også med en gang jeg får i meg noe, om så bare et glass vann, så blåser det seg veldig opp.
4+2 i dag og får ikke igjen buksene mine :hilarious: barn nr 4 her også:smiley-bounce022

Glad for å lese dette.. jeg er ikke over IKM engang og bukselinningen strammer som et bånd rundt magen. Jeg hadde god plass for bare 1 uke siden :nailbiting: Jeg skal også ha nr4!

Dongeribukse som var helt passelig er bare å glemme å få igjen. Har festet knappene slik at den kan brukes med en lang he ser over. Er 5+3 med barn nr 2 og eeer så vanvittig oppblåst

Back
Topp