Magen

Gjest1234

Elsker forumet
Hvordan går det med babymagen? None med fine boller?

“Førstegangs” her. Er 11+4 og siste par dager orker jeg ikke å ha stramme bukser på meg lenger. Har gått opp i vekten mest pga kvalmen som restultatet i småspising hele dagen. Har ingen babymage men mulig at den skjulte babymagen presser alt annet opp. Har blitt nesten umulig å stramme inn magen slik jeg gjorde det før. Ingen kule men jeg har blitt litt tykkere i hele mid-kroppen.

Så jeg vet ikke om jeg har blitt tykk eller begynner å få babymage. :laughing001

Men jeg skal til shopping i dag.

Jeg er også førstegang og har ikke gått opp i vekten i første trimester pga kvalmen.
Jeg merket en liten søt kul under navlen for noen uker siden. Kulen har blitt større til en liten søt babymage nå, uke 13+ :smiley-bounce012

Er førstegangs, og her magen har kommet ordentlig :Heartred . Gått opp et par kilo bare men får ikke på meg noen bukser lenger, og alle tskjorter er stramme over magen.. Er 14+2

Også førstegangs, og har ikke gått opp et gram hittil grunnet kvalme og lavt matinntak. Føler likevel jeg har mer markert mage nå, men mulig jeg bare er oppblåst også. Har alltid hatt litt «pooch» under navlen, men syns generelt hele området fra navlen og ned er mer utspilt nå. Så kanskje det er babymage på gang? Er 10+6 i dag❤️

Førstegangs her også. Uke 14+3: Kjenner veldig godt hvor hun ligger, men bulen er såpass liten at det ikke synes noe særlig. Derimot er det andre ting som synes; føler tarmene mine er så store, kanskje fordi de blir presset oppover - men noen dager er det så ille at jeg ser veldig gravid ut. Andre dager er de mindre "plaget" :smiley-ashamed005 Gleder meg veldig til å få den fine gravidmagen :happy093

13+4 og førstegangs her. Kan merke kulen når jeg ligger, spesielt om morgenen når blæra er skikkelig full :hilarious: gått opp ca. 4 kg så langt, men jeg har vært veldig heldig og ikke vært kvalm ett sekund. Ellers er det lite synlig babymage, mer som at jeg "burde passe vekta".:oops:

Førstegangsfødende 12+1. Har fått en liten kul :Heartred Den vokser betraktelig i løpet av dagen for så å være liten igjen neste morgen. Men en kul er det absolutt. Har ikke klart vanlige olabukser siden jeg ble gravid. Har bretta buksene under magen. De siste ukene har jeg brukt gravidbukser. Gått opp 2kg:)

Kjenne meg skikkeleg blubben eg. Buksene blei stramme for ei stund sida, no får eg ikkje på meg noken av mine dongeribukser.. Er 16+1 og andregangs.
Har lagt på meg sånn 4-5 kg allerede Men måtte ete så ofte i begynnelsen pga kvalme.. Og bevegde meg veldig lite då eg var så sliten.. (Får skulde på det)
Min og vekse i løpet av dagen og er mindre på morgonen :)

2.gangs og her står magen ganske ut. Men det er liksom hele, fra øverst til nederst. Blir verre utover dagen, føler meg så oppblåst og ikke sjans å trekke inn. Det har skjedd endel nederst siste dagene, men hadde lagt på meg mye før jeg ble gravid dessverre, så selve kulen kommer ikke helt fram under fett-klumpen he he. 14+4.
Har kjøpt litt store klær, men ikke gravid-bukser enda. Avventer.

Eg er i veke 19, og her blei det skikkeleg popp for ca to veker sidan. Det er ingen som lurer lenger, for å sei det slik:happy: Brukar ikkje gravid-klær men heimelaga kjolar i jersey-stoff kombinert med strømper frå snag

Andregangs her og magen ploppa mye fortere denne gangen :p (ca uke 14-15 sist)

Straks uke 12 på bilde 2. Første bilde er ca uke 9.

Vis vedlegget 404878
Ok, vet du hva? Dette var skikkelig deilig å se!
Er andregangs og har følt meg så utrolig ukomfortabel, og rett og slett blitt flau og "forklart meg" for at jeg har hatt tydelig gravidmage siden påske... Veeeeit jo det kommer raskere med nr2, og jeg er lav og ble ganske så shver med første, men så er det disse følelsene som bare blæææ

Drit teit, I know, men herremin det er så deilig å faktisk SE noen andre også har mage i uke 12!! Takk :Heartbigred :Heartbigred

Har hele veien hatt rundere mage men det har vært oppblåsthet. Livmora har en stund vært helt oppe ved navelen, så har kjent kanten på den. Men livmora har liksom ikke bygget noe utover. Men den siste uka har det skjedd mye. Nå har det kommet babybump på nederste halvdel av magen så nå kjenner jeg godt at kulen begynner å bygge utover også. Koselig å kjenne en fast babykul :Heartpink Er 15+3 nå

I dag 16+5. Livmorkanten er et par fingerbredder over navelen nå.
Vesla mi og jeg koser oss på hytta mens pappan koser seg med fisking oppå fjellet her :Heartpink 20230611_131415.jpg

Last edited:
16+0 i dag. Med første fikk jeg ikke babykul før uke 28. Hadde håpet jeg var like heldig denne gangen. Men magemusklene har vært tøyd, så er bittelitt livmorkul nederst på magen nå. Ikke synelig for de rundt. :)

Back
Topp