Magen

Tydelig babymage det der da :D
Her er det så mye fett og har ikke fått typisk babymage med de to andre, med første stakk brystene lengre ut enn selve magen :rolleyes: så har ikke store forhåpninger denne gangen heller :p

Elsker at vi har selvironi og humor her inne !! Hehe :Heartbigred:love7:salut

Heldigvis finnes det ingen fasit !! Juhuuuu ! Det viktigste er at vi er i godt humør, har det fint med oss selv og huleboerene blir friske små :happy2

Jeg har knapt pupper, så ingen fare for det her (gravid eller ei). Håper det er babymagen, men kan også være fis :laughing002
Spennende å følge med hvordan magen vokser, uansett utgangspunkt, synes jeg. Jeg har løs hud etter tidligere svangerskap, så liker når magen blir litt strammere :hilarious:

haha ! Feel you on da ‘Fis’ :happy6:schocked028
Heldig med puppene! Da holder de seg små etter amming også :love017

Har vanlig c cup og blir jo bare slappere og slappere etter hvert svangerskap, kan ikke si det er pga amming heller for tydeligvis har ikke brystene mine forstått hvordan de skal få melka ut selv med medisinering :rolleyes:
Poenget er at de har ikke hvert sååååå store at magen skulle naturlig hvert mindre, og siden jeg kun er 163 cm skulle man tro at magen kunne være mer "normal" mens jeg går gravid, med neida :p

Det er nok bare kollagenet i puppestellet og tyngdekraften som jobber .. :laughing021:Heartpink
I bakvendtland osv :wav

Selv føler jeg meg skikkelig poppa!!

Husker ikke hvordan magen var så tidlig med førstemann... minnes at jeg var mye tynnere og kun hadde en kule og helt normal kropp på julebordet med jobben..kanskje 12-14 uker på veg.. menda var jeg vel og merke.. 19 år gammel !

Med nr to var jeg veldig tynn før graviditet og hadde bare mage frem til uke 12-13.. kunne bruke mine stretchy Jeans lenge.. men så tok det seg opp ! puppene derimot var megaherpa etter nr 1 og var langt fra så spenstige som nå under svangerskap to.

Denne gangen har jeg vært så vanvittig kvalm.. lagt på meg tidlig pga snuskutt og kvalme.. og slitt med magen.. er laktoseintolerant og i perioder preget av ibs.. så nå måtte jeg legge bort buksene mine veldig tidlig :singing:

Ok.. skal legge ut bilde jeg og da! Er 14 uker, men ifølge Gyn for 3 uker siden ville han sette meg tilbake 5 dager så vet ikke helt før OUL.
Puppene rakk å stramme seg inn på 11 året med arbeidsledighet (ammefri) :farao så jeg føler meg som Dolly Parton! Det er veldig fint!

skal kjøpe inn jordnøttolje, mandelolje og bodybutter for xtra tørr hud på bodyshop. Brukte denne komboen med de forrige og fikk ingen strekkmerker :angelic:

Vedlegg

• 453BDEC0-61DC-42F3-AAA0-FAD838477D1E.jpeg
    453BDEC0-61DC-42F3-AAA0-FAD838477D1E.jpeg
    480,2 KB · Visninger: 54
  • 626346B0-1098-4FCE-B5B6-F7BC8F46FD14.jpeg
    626346B0-1098-4FCE-B5B6-F7BC8F46FD14.jpeg
    892,3 KB · Visninger: 54
Last edited:
Elsker at vi har selvironi og humor her inne !! Hehe :Heartbigred:love7:salut

Heldigvis finnes det ingen fasit !! Juhuuuu ! Det viktigste er at vi er i godt humør, har det fint med oss selv og huleboerene blir friske små :happy2
Viktig med selvironi og humor :D

Det viktige er absolutt at det ska gå bra med oss og alle de små babyene ❤ så får kroppen bare være som den er, ikke mye man får gjort mens man er gravid uansett :p

haha ! Feel you on da ‘Fis’ :happy6:schocked028
Heldig med puppene! Da holder de seg små etter amming også :love017
Ja, ingen fare med det. :laughing002 Har hatt helt opp til C cup under amming (var en B! ved normalvekt før amming/barn) men nå fyller jeg knapt en A-cup, så jeg bruker ikke bh :laughing002 klarer ikke finne noe som passer, siden puppene i praksis er nesten tomt melkevev og hud.
Men er visst det som er vanlig i min familie. B/C-cup før barn og enda mindre etter.

:notworthy
Ja, ingen fare med det. :laughing002 Har hatt helt opp til C cup under amming (var en B! ved normalvekt før amming/barn) men nå fyller jeg knapt en A-cup, så jeg bruker ikke bh :laughing002 klarer ikke finne noe som passer, siden puppene i praksis er nesten tomt melkevev og hud.
Men er visst det som er vanlig i min familie. B/C-cup før barn og enda mindre etter.

Haha! Samma her.. melka 1,2 liter i ene puppen og 7 dl i andre med begge mine og puppene mine var heeeelt herpa. Hadde skikkelige komplekser for de tomme slafsete rosinlefsene lenge!

Jeg fant heller ingen BH-er som passet.. før jeg dro innom Change. Balconette og riktige mål er redningen! Prøv :Heartbigred !!

Nå håper jeg at de ikke blir like skada som med nr 1..det positive er at de er ferdigstrukket

Viktig med selvironi og humor :D

Det viktige er absolutt at det ska gå bra med oss og alle de små babyene ❤ så får kroppen bare være som den er, ikke mye man får gjort mens man er gravid uansett :p

Skriver under på denne ! ❤️ Jeg tror kvinner flest strekker seg langt og engster seg unødig for det ene og andre. Små steg mot ønsket mål og takknemlighet gjør susen - alltid ! ❤️

15+2
20210427_101004.jpg

Jeg har alltid hatt komplekser for sidefettet mitt, men nå satser jeg stort på å bli jevnet ut. Fikk forresten rede på at det blir jente (2 gangs bekreftelse på kjønn k går) og jeg mener å ha hørt at man bredder seg mer ut da (vs gutt der man mest ser det forfra på magen?).

:dummy1:

Vedlegg

• CAA43BA4-416F-4C70-AD63-E85AE7859572.jpeg
    CAA43BA4-416F-4C70-AD63-E85AE7859572.jpeg
    757,6 KB · Visninger: 43
Jeg har alltid hatt komplekser for sidefettet mitt, men nå satser jeg stort på å bli jevnet ut. Fikk forresten rede på at det blir jente (2 gangs bekreftelse på kjønn k går) og jeg mener å ha hørt at man bredder seg mer ut da (vs gutt der man mest ser det forfra på magen?).

:dummy1:

Det sideflesket du snakker om, ser jeg ingenting av x)
Jeg har fine "love handles" selv, som har strukket seg litt mer fremover, nå som magen tar tak fremme.
Du ser nydelig ut!!

Skulle gjerne ha lagt med bilde av min, men jeg orker faktisk ikke kle på meg annet enn pysj - og pysjen er litt baggy :p

Back
Topp