Magen

DenGladeHusmor

Forelsket i forumet
VIP
Oktoberbarna 2021♡
Skal vi opprette en magebilde-tråd ? Kanskje best på lukket gruppe !?

Uansett..

Flere som føler at de POPPER litt tidlig ?
Dette er min nr tre.. spredt på 18 år.
Ganske veltrent og slank.. mageruter før svangerskapet.. men tross alt av magemuskler er magen nå litt større enn den var med de første om jeg ikke husker feil :rolleyes: Poppa ut av det blå :smiley-bounce012 Føler meg nesten litt TooMuch :dance018:gen026 Er veldig stolt og syns det er utrolig koselig, men den er helt umulig å skjule :laughing025

Tredje svangerskap her også. Magen er poppet. Synes jeg er gravid. Men jeg var ikke flatmaga fra før av da, altså :P
Jeg vil ikke dele bilde her, men du er ikke alene om å føle at du har poppa :p

:laughing8:knegg:
Tredje svangerskap her også. Magen er poppet. Synes jeg er gravid. Men jeg var ikke flatmaga fra før av da, altså :p
Jeg vil ikke dele bilde her, men du er ikke alene om å føle at du har poppa :p

Godt å høre at jeg ikke er alene!! :nailbiting::rolleyes::dog:Heartred
Spiller nesten ingen rolle/flat el ei med popping ser det ut som. Jeg trodde bare at magemusklene gjorde at en poppet litt langsommere, men neida.. Føler meg superpreggers.. INGEN av de gamle buksene passer. Ikke en gang treningstightsene :knegg: :happy2 Så ser jeg på de slanke estetisk nydelige svangre og tenker .. ‘ ikke denne gangen heller ‘ :laughing3 denne kroppen vil LAGRE energi all over.. jepp jepp. Og mamma var snar til å si at jeg hadde jo litt jentekropp da jeg hadde lagt mye på meg og blitt bred i rompe og mage.. men nå hadde hun svangerskap hvor hun ikke hadde en eneste plage og ikke ‘merket’ hun var gravid før hun var 6-7 mnd og la på seg minimalt alle gangene. Fødemaskin :queen !! Noe jeg ikke er :confused4 !!

Hehe,nå ble jeg litt glad for å lese at det ikke bare er meg:)Nr 4 her,jeg er ikke spesielt høy med mine 157 cm,pluss at jeg har en tarmsykdom som gjør at magen ofte kan se litt oppblåst ut,men hjelpes meg.....magen har virkelig poppa og jeg føler meg allerede kjempestor:inpain:Spent på hvordan dette skal gå fremover:rolleyes:
Iallefall heeeelt umulig å skjule magen lenger:D

Poppet her også. Livmoren går vel ca opp til navlen hos meg. Fjerdemann.

Men jeg lurer på hvorfor ingen bildetråder havner under "våre bilder" :hilarious:

Poppet her også. Livmoren går vel ca opp til navlen hos meg. Fjerdemann.

Men jeg lurer på hvorfor ingen bildetråder havner under "våre bilder" :hilarious:

Ingen dagbøker der heller :P
Jeg vurderte be om å få flyttet min, men.. ble ikke noe av x)

Jeg føler jeg bare ser blubbete ut, mens noen mener det er baby mage... Jeg kjører på og deler ukens bilde. Vi har tatt fast fra vi oppdaget svangerskapet hver onsdag.

Vedlegg

• 85FDDC08-CFBF-4CA7-90F4-848A44F51808.jpeg
    85FDDC08-CFBF-4CA7-90F4-848A44F51808.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 117
  • 80048258-B2A9-4EB6-BAC9-4ECC9132AF20.jpeg
    80048258-B2A9-4EB6-BAC9-4ECC9132AF20.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 117
16+5 idag med fjerde barn.
På søndag passet jeg mine vanlige dongribukser, men så sa det *pang* og nå er det ikke sjans å kneppa igjen, bare få dager seinere :hilarious: men jeg har kjent at magen har vokst og strekt seg voldsomt. Det har vært ubehagelig til tider.. og med magen kommer også bekken-vondtene atter en gang tilbake:mad:

Jeg føler jeg bare ser blubbete ut, mens noen mener det er baby mage... Jeg kjører på og deler ukens bilde. Vi har tatt fast fra vi oppdaget svangerskapet hver onsdag.
Helt tydelig babybump spør du meg.

Magen har poppet her, førstegangs og 18+4 i dag.
Var lei av å bare gå i tights og joggebukser nå, så måtte ut på shopping tidligere i uka :p
Kjøpte meg 3 gravidjeans, det får holde frem til det blir kjolevær :happy:

Fiiinw babymagen:love7 Ser det er babymage:)

Absolutt en FIN babymage :dummy1::cat::flower:Heartpink

Hadde vært gøy med en magetråd.. nå burde vel flere ha kommet seg på privattråden ? Meg inkl ? :notworthy

Vet ikke helt hva jeg føler jeg. Ser ut som babybump i speilet, men ikke helt på bilder :laughing002 jaja, det blir vel. Er straks 16 uker ifølge tul, tror jeg.

Litt irriterende at jeg måtte screenshotte eget bilde, men filen var visst for stor :banghead:

Vedlegg

• Screenshot_20210426_204207_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210426_204207_com.android.gallery3d.jpg
    717,2 KB · Visninger: 69
Vet ikke helt hva jeg føler jeg. Ser ut som babybump i speilet, men ikke helt på bilder :laughing002 jaja, det blir vel. Er straks 16 uker ifølge tul, tror jeg.

Litt irriterende at jeg måtte screenshotte eget bilde, men filen var visst for stor :banghead:
Tydelig babymage det der da :D
Her er det så mye fett og har ikke fått typisk babymage med de to andre, med første stakk brystene lengre ut enn selve magen :rolleyes: så har ikke store forhåpninger denne gangen heller :p

Tydelig babymage det der da :D
Her er det så mye fett og har ikke fått typisk babymage med de to andre, med første stakk brystene lengre ut enn selve magen :rolleyes: så har ikke store forhåpninger denne gangen heller :p
Jeg har knapt pupper, så ingen fare for det her (gravid eller ei). Håper det er babymagen, men kan også være fis :laughing002
Spennende å følge med hvordan magen vokser, uansett utgangspunkt, synes jeg. Jeg har løs hud etter tidligere svangerskap, så liker når magen blir litt strammere :hilarious:

Fiiine babyhuset:love7

Jeg har knapt pupper, så ingen fare for det her (gravid eller ei). Håper det er babymagen, men kan også være fis :laughing002
Spennende å følge med hvordan magen vokser, uansett utgangspunkt, synes jeg. Jeg har løs hud etter tidligere svangerskap, så liker når magen blir litt strammere :hilarious:
Har vanlig c cup og blir jo bare slappere og slappere etter hvert svangerskap, kan ikke si det er pga amming heller for tydeligvis har ikke brystene mine forstått hvordan de skal få melka ut selv med medisinering :rolleyes:
Poenget er at de har ikke hvert sååååå store at magen skulle naturlig hvert mindre, og siden jeg kun er 163 cm skulle man tro at magen kunne være mer "normal" mens jeg går gravid, med neida :p

Nydelig babymage !! :love7:flower:icescream

Back
Topp