Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har gått opp et par kilo. Spiser det jeg har lyst på så jeg får i meg mat også går jeg på medisiner som gjør at jeg legger på meg. Mye av det er heldigvis vann som jeg håper kommer til å forsvinne i andre trimester [emoji4] Det som er av mage er mest oppblåst, men jeg merker at jeg ikke klarer å trekke inn magen lenger for er ikke plass der inne som det var før [emoji13]
Ser ikke mye til mage nei, kanskje et hint om at noe er i ferd med å skje helt nederst. Har gått ned ca 0,5kg jeg også. Men alle stramme klær er ubehagelige allikevel, både bher og jeans er uaktuelt for tiden
Bare oppblåst foreløpig, men har noen kg ekstra da. Gått ned noen kg i det siste. Gleder meg til magen kommer ordentlig fram og man kan se at det vokser noe inni der.
Har hatt litt mage til og fra siden forrige fødsel, ikke stor forandring. Men en kollega stirret veldig på magen min her en dag, hun lurte nok på om det ernoen der..
Etter forrige fødsel har jeg kunnet blåse opp magen ganske mye når jeg har tullet med ungene, nå er den oppblåst av seg selv uten at jeg presser den ut
Beklager om dette blir tmi; har gått opp i vekt (ca 2-3 kg), men har blitt fryktelig treg i magen. Dermed går jeg ned ca 1 kg når jeg endelig går på do! Resterende kg skylder jeg på at jeg spiser junk food og ikke orker å trene nå...
Opp 2 kg ( de kom før kvalmen tok meg). Og er ellers veldig oppblåst. Her er jeg også blitt treg i magen. Går kanskje på bommelom hver 3. Dag istede for hver dag
Fått litt mage ja, men heldigvis bruker jeg stort sett litt større gensere og tights når det er kaldt ute sånn at det kan skjules. Heldigvis bruker vi ikke uniform på jobb uten om sommeren siden det er bare da det kryr av turister her
Ikke noe synlig mage her. Gått ned 5,8 kg.
Er litt oppblåst noen kvelder, og klarer ikke trekke den nederste delen av magen så langt inn lengre. Det skjer liksom ikke noe der når jeg suger inn magen. Men ingen tydelig babymage.