Magen

Turbo_85

Glad i forumet
Hvor stor er deres mage blitt? Her er d en liten "kul".. Ingen som legger merke til den uten at de vet det.. Enkelte av buksene e blitt trange, men går med mine enda:)

Her er det kjempekul, sliter med å finne noe å ha på meg, spesielt i denne varmen. Jeg har nok arvet mamma og mormor sin gravidmage da de bærte langt frem, fikk tidlig mage og var som en badeball rundt magen på slutten! Er 20+2 i dag, endelig halvveis :)

Jeg er 21+1 i dag.. Har vært liten med de 2 jeg har fra før så tror eg bærer langt inne..

Hvor stor er deres mage blitt? Her er d en liten "kul".. Ingen som legger merke til den uten at de vet det.. Enkelte av buksene e blitt trange, men går med mine enda:)
Altfor stor!!! Var nettopp hos legen som målte sf til 20 cm og jeg er 20 uker. Han mente det var i overkant mye så jeg er helt skremt. Jeg er bare 158 cm.....

Er en tråd med mage bilder hvis du går inn på bilder øverst på siden. Der får du se de som har lagt ut hvertfall.

Jeg å har stooor mage nå. Er 18+0 på fredag. Fikk høre i dag hvor stor jeg var og hvordan jeg kunne klare meg til januar.

Min er hverken veldig stor eller liten. Får fortsatt på buksene som er lave i livet :) er 20 uker

Har god kul, er 162 høy og bærer lang ut. Fått svær mage med de to andre også

Back
Topp