Magen

85modell

Glad i forumet
Hva gir dere mot luft i magen? Han fiser mye, men gråter og vrir seg når det kommer fis.

Er mye grinete... Ligger mye og lenge på puppen, styrer mye å hopper av puppen når magen plager han...

Skal ikke mye til før han griner..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drikker ammete. Man kan også gi babyen noen få ml av dette :) Har drukket en kopp hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset, og vi har vært lite plaga med luft i magen hennes! *bankibordet*

Malt

Gir også malt!

Prøv å maser magen.

Vi tok en runde no, fes som bare det junior :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ammete som hjelper mot luft hos baby, hjelper på min kropp og gutten min har sluppet ut masse mere luft enn før :-)

Fikk minifom i gårkveld. Har ammete fra apoteket som jeg drikker... Ammer mest. Får tillegg hvis jeg skal ut eller noe spes. Er ikke ofte og mye... Masserer magen også :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Drikker du den mange ganger for dag?

Drikker sånn ca. 3 kopper, syns ikke den er spesielt god, så lar den kjøle seg ned også styrter jeg hele koppen :p

Sukkervann :-) bland ut 1 dl vann å en ss sukker og gi babyen ca en ss av det før han/hun får mat :-) har hjulpet på lillegutt ;-) også legg varmeflaske inntil magen, eller som jeg gjør, legg han mage mot mage med bar hud på deg selv ;-) jeg putta han inn i hette-jakka mi ;-) da funker det som å ha varmeflaske :-)

Back
Topp