Magen

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Magen min har sunket veldig de siste 2 ukene, er i uke 30+4 og kan ikke huske at magen sank så tidlig sist? Kan jeg håpe på at lillegutt kommer på termin eller litt før? Sist gikk jeg 2 uker over..

Sent from my iPhone using BV Forum

Sank?!?! Synker magen! Varsko her! Alt jeg lærer, altså...spennende.

Min har trukket seg opp den siste tiden :pVet ikke om det har noe å si om du føder før, men jeg ville ikke hatt for store forventninger.

Jeg håper magen min kan synke litt snart... Såå såre ribbein!!!!!

Signerer denne! :p

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Magen synker vel litt når hodet er festet

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Min har også synket helt sinnsykt siste dagene, ser helt komisk ut! :) vet ikke om det har noen betydning, er vertfall høygravid uansett ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sank?!?! Synker magen! Varsko her! Alt jeg lærer, altså...spennende.
Hehe, så skjønn du er, ja den synker når fødselen nærmer seg. Er babyen som legger seg ned i bekkenet så er jo egentlig derfor..

Få se bildet da :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Jeg legger ikke ut bilder av meg selv på nett desverre .. Men kanskje noen du får noen sv de andre her til å gjøre det ...

Hehe, så skjønn du er, ja den synker når fødselen nærmer seg. Er babyen som legger seg ned i bekkenet så er jo egentlig derfor..

ble like overrasket da jeg i begynnelsen fikk vite at livmoren skulle vandre opp fra bekkenet. Blir like fascinert hver gang jeg hører om disse tingene som man ikke "bare vet fra før av" :)

Min mage sank for flere uker siden, kanskje halaen til en mnd siden, og ingen baby ennå....

Her kjenner jeg i dag at ting begynner å "skje" med mage/bekken.

Er i uke 34+3, høygravid i morgen.

Kjenner at noe har skjedd ila dagen.
Tror hun holder på å feste seg nå...
Innbiller meg hvertfall det.
Kjenner slitt annerledes ut, og føler henne lenger ned også .
Ribbeina er ikke vonde i dag.

Her kjenner jeg i dag at ting begynner å "skje" med mage/bekken.

Er i uke 34+3, høygravid i morgen.

Kjenner at noe har skjedd ila dagen.
Tror hun holder på å feste seg nå...
Innbiller meg hvertfall det.
Kjenner slitt annerledes ut, og føler henne lenger ned også .
Ribbeina er ikke vonde i dag.
Her er det voldsomt nedpress, og jeg vet at hun ligger med hodet ned, og har gjort det en stund! Magen sank litt igår, jeg tror hun har festet seg. Skal på UL på torsdag, det blir spennende å se<3

Her er det voldsomt nedpress, og jeg vet at hun ligger med hodet ned, og har gjort det en stund! Magen sank litt igår, jeg tror hun har festet seg. Skal på UL på torsdag, det blir spennende å se<3

Høres ut som vi ligger ganske likt ann i løypa:)
Når er terminen din?

Jeg har termin 8 mai, men storesøster kom 4 dager før termin, så jeg våger å tro at lille Frida også kommer til termin, og at jeg skal slippe å gå over tiden;-)

Jeg har termin 8 mai, men storesøster kom 4 dager før termin, så jeg våger å tro at lille Frida også kommer til termin, og at jeg skal slippe å gå over tiden;-)

Har du en liten Frida i magen du også?❤️
Jeg har termin 3/mai, men hvis du ser tilbake i gjettetråden på fødsel , så har jeg skrevet 8/mai:love017

Har du en liten Frida i magen du også?❤️
Jeg har termin 3/mai, men hvis du ser tilbake i gjettetråden på fødsel , så har jeg skrevet 8/mai:love017
Wææææ så sprøtt:-) Det stemmer det!! Dere venter også på en liten Frida<3 Det blir spennende å se. Kanskje vi føder samme dag!?:-))))

Wææææ så sprøtt:) Det stemmer det!! Dere venter også på en liten Frida<3 Det blir spennende å se. Kanskje vi føder samme dag!?:))))

Veeeeeldig sprøtt :scared001
Blir spennende å se fremover da: )
Jeg har hatt en helt annen følelse i kroppen i dag hvertfall. Ordentlig nedpress og øm i bekkenet...
Håper hun er i ferd med å feste seg nå:)

Back
Topp