Magen

ImageUploadedByBV Forum1390220841.551280.jpg
Min er heller ikke diger!

Hvordan er magen din nå? Min er tydeligvis liten, ifølge andre, jeg selv syns den syns godt.
Folk har så mye meninger om disse magene. Selv ser det ut som jeg har svelget en stor basketball og folk spør om jeg har kort tid igjen..... Magemål er så individuelt, noen får veldig stor mage fort og så stopper det opp, hos andre vokser det gradvis. Folk skal ha så mye meninger hele tiden når man går gravid. Drit i de og vær stolt av magen din uansett størrelse, og jeg er sikker på at den er superfin! :-)

Veldig enig i det strikkedama sier. Det overrasker meg faktisk hvor korttenkte enkelte er, de burde vel skjønne at jeg ikke er dem. Å kommentere at jeg ikke har lagt på meg? Jeg må bare le... Er 4,5 mnd på vei liksom.

Så fine baby mager :) jeg syntes selv min er stor men alle andre syntes jeg er liten. Er sikkert fordi jeg var veldig liten veldig lenge sist at jeg syntes jeg er stor nå :)

Jeg syns min er giga ;) Er 21 uker på bildet :)
Vis vedlegget 47711

Venter tvillingergutter i mai/juni 2014 <3
Juhuu!!! Endelig noen som er like gis som meg ..ø... tenkte jeg en stund ... Men du skal jo ha tvillinger, da er jeg gigagigagiga :angry

Er førstegangsgravid i uke 17/18, og har fortsatt flat mage. Merker at det gjør meg litt usikker, så er spent på ultralyden neste uke :)

Back
Topp