Magen

kosemor

Glad i forumet
Flere som begynner å merke at magen presser på oppover mot magesekken osv og at det begynner å bli værre å puste?

Selv syntes jeg det og sitte rett opp og ned begynner å presse på organene , så best å sitte litt bakoverlent..

Flere som begynner å merke at magen presser på oppover mot magesekken osv og at det begynner å bli værre å puste?

Selv syntes jeg det og sitte rett opp og ned begynner å presse på organene , så best å sitte litt bakoverlent..
Har også mer ell mindre konstant halsbrann pga dette nå

Jeg sliter ofte med å puste "/

Jo, det har jeg kjent lenge. Må "bak" og hente luft ofte:S

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Kjenner det ikke så mye i forhold til pust (selv om jeg blir fort mye mer anpusten når jeg går opp trappen for eksempel), men jeg kjenner at det blir mye press på ribbeina hvis jeg sitter mye foroverlent, så det er mye mer behagelig for meg også og lene meg godt bakover og slappe av :)

Jepp! Men merker litt forskjell fra en dag til annen.. Det har vel noe med hvordan han ligger tipper jeg, og om jeg har spist mye mat.. :)

Back
Topp