Magen..

Nurk

Betatt av forumet
Jeg synes magen min "plutselig" har blitt stoor! Litt sånn.. Ææh, hvordan skal dette ende??! Får bli flinkere til å begrense sukkerinntaket ;)

Er det flere som synes magen bare har eksplodert og som lurer på om det skyldes godsaker?

Jepp, synes den bare blir større for hver dag. Av og til kjennes det ut som at jeg liksom ikke kan bli større, for da revner sikkert magen :p Men merkelig nok..ingen strekkmerker enda ;) Prøver å kutte ned sukkerinntak, men er helt umulig. Blir grinete uten masse cola og sjokolade :p

Du er ikke alene :p men andre ganger synes jeg magen har forsvunnet litt igjen, så jeg er jammen ikke sikker på hva som gjør det jeg :p

Godt å høre at flere har det sånn! ;) Men ja, søtsug deluxe!! Var ikke sånn før jeg ble gravid.. Såeh, takk for deet :p

Samme her, søtsuget har tatt helt overhånd, kjøpte en del søte frukt i går, hjelper men tenker kun på noe usunt akkurat omvendt fra forrige svangerskap!!! Magen har poppet skikkelig nå begynner man å merke det, må finne ny teknikk for å knyte Skoa og sånn ☺

Samme her, Det er mange som spør om jeg har tvilling i magen siden den er stooooor. Begynne å lurer på om det gjemmer en til back lille prinsesse mi :-) Nei...nei. Sikkert dette er på grunn av at det er min tredje barn og magen er litt stor fra før av :-) :-) så dere er ikke alene.

Synes magen er ganske liten fortsatt.. Kan fortsatt fint skjule det hvis jeg vil..

Min er veldig stor! Kjenner jeg har fått problemer med å gjøre dagligdagse ting pga magen er rett å slett i veien. Men når jeg ser den fra mitt synspunkt er den ikke stor men når jeg ser den i speile eller noe så skvetter jeg litt til:)

Kommer nok an på om man er oppblåst eller ikke og. Her er det såvidt mage, men ser nesten høygravid ut når jeg er oppblåst. Heldigvis ikke pga sukker her :-P

vi er vel i den beste vekstperioden nå uansett :) føler det kan ha stagnert litt her, men har jo hatt over gjennomsnittet stor mage da! får se ha jordmor sier i morgen :)

Synes min vokser i rykk og napp, men nå kan jeg ikke skjule den mer iallefall.. Men var mye større på denne tiden sist, nå kan jeg jo til og med ligge på magen :-p

Back
Topp