Magen

Junie

Glad i forumet
Først må jeg få gratuelere alle sammen her inne! Endelig kan jeg også melde meg inn, vi fikk en nydelig sønn på termin 10. mai. Er kommet hjem og idag gikk vi vår første trilletur... [:)] Ammingen går ikke på skinner, men ser at man kan få verdifulle tips her inne!!

Har ett spørsmål ang magen; synes fremdeles den er stor etter fødselen. LIgger dere på magen? Og hvor lang tid ta det før man er tilbake i (nesten) normal størrelse?

Hei...
Velkommen og gratulerer[:D] Du fødte dagen etter meg du da[:)]
Det med magen varierer veldig fra person til person og fra sv.skap til sv.skap da. Jeg prøver å ligge på magen hver gang jeg legger meg ned og synes det funker. Magen min har blitt mye minre de to siste dagene og er ikke så langt fra å bli normal igjen. Men klærne er jo fortsatt trange da. Man forandrer jo litt fasong også, men det går seg til etter hvert.

Har litt problemer med amminga jeg oxo. Får til og amme, men har ikke nok melk. Og han suger så at det renner blod fra puppene [:(]

Magen min er nå tilbake igjen slik den var før jeg ble gravid. Fikk på meg dongeribuksa mi etter 6 dager[:)]
Er nok litt individuelt hvor fort magen krymper igjen [:)] Etter mine to første fødsler krympa den aldri til mormal size igjen.

min mage er snart tilbake til normal.. får på meg noen av de gamle klærene..resten er fremdeles litt trange, eller mer ubehagelige

Back
Topp