Magen....

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Er det noen av dere som er så oppblåst at det ser ut som dere er 5 mnder på vei?
Vet ikke engang ka æ skal ha på meg om dagen :( Magen ses til og med når æ har sambo`s store hettegenser på :/ Noen andre som sliter med å skjule magen?

Jepp, men jeg får skjult den da :) men nytter ikke med trange gensere... Ser ut som jeg er hvertfall 4mnd på vei

Hvor langt er du på vei da? Sliter med magen min selv og er snart 5 uker (flau)

Hvor langt er du på vei da? Sliter med magen min selv og er snart 5 uker (flau)

Er 5+5 idag,å det har vært sånn en stund :/ Bor å på en liten plass så det er såvidt æ tørr å gå u døra i frykt for at noen skal spørre/starte rykter :(

Jeg er mest oppblåst på kveldene. Får fremdeles på meg de åletrange stretch buksene mine, men må opp med glidelåsen på kvelden. Nyter det mens jeg kan :p

Er å mest oppblåst på kvelden,men magen ses godt også på dagen. Men veier bare 43 kilo å er 159cm så det ses jo ganske godt når man plutselig er kjempe oppblåst :/

Ingen oppblåst mage enda...heldigvis :p
Forige gang va det pga at jeg var så oppblåst at jeg fikk mistanke om at noe var på gang :)

Heldig er du arw1 ;)
Hva akkurat i barnehagen og hente guttungen,med stoooor jakke for å skjule magen :P

Ja,samme hær :P Å mine er i tillegg grusomt vonde :( kan ikke ligge på sia uten å ha bh på :( Menmen..det stabilisere seg vel etterhvert :)

Back
Topp