Magen..!

Liol

Forelsket i forumet
Jeg vet faktisk ikke om vi klarer å skjule dette for venner og slekt til julen! Det var den opprinnelige planen. Er 13 uker på lillejulaften.
Familien vet det. De spurte rett unår jeg var 10+1, pga magen min! Prøver så godt jeg kan å skjule den, men den er DIGER! :/ ser jo ut som jeg er 5 mnd på vei! Vet det er tarmer og ikke en baby altså, men frustrerende å ikke kunne gå på butikken uten at bygdesladderen går om Liol's voksende mage!! Vil jo helst holde det hemmelig pga blødningene og infeksjonsfaren jeg har. Går nå kledd i VIDE topper og stoooore jakker! Lekkert! Hehe...
Dagens hjertesukk!
Flere som sliter? Magen kom IKKE i uke 10 sist gang!!

Sniker meg inn her litt jeg..må si jeg skjønner frustrasjonen din! For min del så forsvant magen i uke 12 og kom ikke tilbake før sånn ca uke 20..var mye luft hos meg så kan hende din også roer seg ned snart!!=) Uansett så er den sikkert kjempefin!!:D

nop, lite med mage her.
men jeg hadde ca 6mnders mage ved fødsel av væsla å...
så jeg er nok hul inni :P

men, kjenner igjen bygdesladderen... kjedelige greier.
på tide å finne fram varmedressen?? :P

<3 varmedressen! :D

Er nok litt luft også ja, men 2 leger har kjent på magen og sier livmoren ligger veldig høyt oppe, og er større enn uketallet mitt tilsier. Hadde tvillinger, men er en baby igjen. Kroppen mener ifølge hcg verdier og slikt, at det fremdeles er tvillinger, noe jordmor mente kunne gjøre at magen var så stor. Hun sa den kanskje ville stagnere og vokse roligere på det tidspunktet kroppen forsto det er et "et-barns graviditet" :) lov å håpe det skjer snart!
Kjedelig om sladderen går, og jeg mister! :/

Skjønner det kan være litt kinkig når man har lyst til å holde graviditeten hemmelig, men det er vanskelig fordi magen er veldig avslørende, men prøv å se på fordelene! Så fort nyheten er ute, og den biten er ute av verden, så sitter du der med fin gravid,age, mens vi som får mage sent bare ser lubbne ut :) Jeg kommer sikkert til å se ut som om jeg bare har falt av lavkarbo dietten frem til uke 20 og noe :(

Back
Topp