Magen

schnuppa

Forumet er livet
Ja da jeg dro fra jobb på fredag kunne ingen se jeg var gravid, da jeg kom på jobb i dag kan alle se det. Magen min har vokst noe innmari i helga!! Skjønner ikke at det er mulig!!! Fra nesten null til wow. Flere som har hatt det sånn?[8D] Er jo tidlig i svangerskapet enda da!!!

hadde det også¨sånn.- Sa plutselig bare Pang

Tidlig i svangerskapet? [:)]

Har tatt bilde. Vårt kamera er ødelagt så jeg har engangskamera enn så lenge, men skal selvsagt få lagt inn. Så etterhvert kommer det nok et bilde skal du se... Ja det er moro når magen kommer, men rart å ha mage sånn på 2-3 dager.. he he..

Lykke til

Ok, ja det er sånn det er her også bare at jeg er i uke 12 snart 13. så jeg syntes det var litt tidlig, men nå må jeg jo si det at det er barn nr 2..

Heldige deg. Før helgen syntes jeg at jeg kunne se en liten kul, men nå er kulen borte igjen[:(] Får visst aldri mage, jeg.

Det sa plutselig pang her også.. men jeg fikk min gravidmage rel seint syns jeg. i overgangen mellom uke 19 og 20. Var innom jobb tirsdagen og da kunne ingen se at jeg var gravid, på torsdag måtte jeg kjøpe mammabukse og magen hadde gjort sitt inntog. (jeg var lykkelig for det, for hadde litt valkemage frem til det, og den var det bare jeg som kunne se og vite at skyltes graviditeten.)

Jeg hadde litt mage rundt uke 14, men det var bare oppblåsthet...

Synes magen min er størst om morgenen, når jeg ligger i senga og ikke har tømt blæra ennå, da er magen hard og ganske stor.... Veldig babymage!![:D] Men sånn ellers merker jeg bare at den "vanlige kulen" er blitt litt større.....[8D]

Er dere som har fått mage tidlig tynne?

Jeg merker ingen som helst forskjell - heller det motsatte! Min venninne påstår jeg har blitt tynnere - og jeg har jo også gått ned 3 kg! (Har BMI på 31,5 så jeg er jo ikke akuratt tynn da...)

Jeg har tydelig mage- den forandra seg også i løpet av noen dager!! Og ja- jeg er tynn, har bmi på litt over 17.

Kommer nok snart skal du se.. [:D]

Back
Topp