Magen

*Josefine

Forelsket i forumet
Synes det er vanskelig å skjule magen, særlig om ettermiddag / kveld siden jeg er så oppblåst.. Flere som har det slik? Prøver å gå med litt vide topper for å ikke fatte mistanke blandt folk..

Vises ingenting enda,men så e æ jo bærre 8 uka på vei :) Vistes når æ va rundt 22 me førstemainn, 20 uka me andremainn,så speinnt på når d vises gangen her :)

Sliter med å skule det ja, den kulemagen, må ha strikk i knappen på alt av bukser og skjørt nå, for kulen er der konstant....
Men så er jo jeg da omtrent ikke ute av huset da, så sjeldent jeg trenger å skjule den...herlig å kunne slippe den ut hjemme!

Jaaa! Sliter også med å skjule det! Har fortalt det til ei på jobb for vi skifter til arbeidsklær i garderoben og hun kunne se det allerede! 
Så jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å skjule det.. 

Jeg er veldig glad jeg når de magiske 12 ukene denne uka så jeg kan si at "JA" jeg er gravid hvis noen spør, før magen min er snart umulig å skjule :)

Ja, her vises magen allerede, begynner å bli vanskelig å skjule. Blir godt å nå de 12 ukene og bare slippe magen fri for hele verden :)

bolla2010 skrev:
Har maaaaange kilo for mye så jeg kan sjule gravid magen min lenge:(

Signerer den.
Ikke kjempe mange kilo eksta.. Men mange nok til at jeg kan skjule den noen uker til.. Kan ikke se den kulen selv enda heller :( Har også lyst på sånn! hehe

Jeg er i dag 10+1 og magen synes meget godt ja.... har nå på meg tunika med strikk under puppa... haha... likevel synes det litt ;) de fleste vet d, men skjuler det for minstemann og barnehagen litt til. Er egentlig litt rart at den synes så godt alt, siden jeg er så høy og tynn fra før.. men men... jeg liker det da;)

Synes ikke enda her. Var ingen som så det før jeg sa det før jeg var over 19 uker sist. Jeg kjenner meg derimot kjempegravid, men mannen sier også at ingen kan se det så jeg får vel tro han. Orker ikke lukke buksesmekken, så jeg har et belte over.

Har like stor mage nå som da jeg var 6 mnd på vei med førstemann.... Det vises veldig godt...Med førstemann gikk det 4,5 mnd før magen begynte å synes...

Tror ikke jeg greier å skjule magen lenge nei.. Er bare 9+5 uker på vei, og føler at magen allerede begynner å vises.. Helt utrulig.. Men er andre svangerskap, første var med tvillinger.. Men nå er det bare 1 inni magen :) 

Tror ikke jeg greier å skjule magen lenge nei.. Er bare 9+5 uker på vei, og føler at magen allerede begynner å vises.. Helt utrulig.. Men er andre svangerskap, første var med tvillinger.. Men nå er det bare 1 inni magen :) 

Legg ut bilder da jenter:))

Back
Topp