Magen!

Imogene

Forumet er livet
VIP
Herregud, hva skjedde, spør jeg!
Nå ser jeg skikkelig gravid ut - og ikke bare på kvelden... denne uka har magen bare kommet sprettende ut!

Er 15 uker imorgen, så er litt tidlig med stor mage - eller?

En kollega sa; "Du vet - en ballong som har vært blåst opp før er lettere å blåse opp andre gang!". Og det ser ut til å stemme veldig bra

Jaja! Den kommer vel mer og mer nå framover!
Bare koselig det

Min mage ble akutt hard, synes egentlig ikke den har vært noe som helst hard, men plutselig nå for 3 kvelder siden så var den skikkelig hard.. Har litt mage fra før, så blir nok en stund til man ser kulen på meg.. men stas med den harde magen...

Nei, jeg syns ikke det er tidlig :D Bare så koselig med en skikkelig gravidmage! Fikk kommentarer om magen min i det siste, at jeg så gravid ut. *Happy* :D

Påskeharen skrev:
Nei, jeg syns ikke det er tidlig :D Bare så koselig med en skikkelig gravidmage! Fikk kommentarer om magen min i det siste, at jeg så gravid ut. *Happy* :D

Tenk at vi har kommet så langt at vi faktisk ser gravide ut

Du må legge ut bildet da, Imogene :)
Jeg har sett gravid ut siden uke 7...  Så nei det syns jeg ikke er for tidlig ;)
Tenkte å slenge inn ett bildet i morgen eller no om jeg husker det.
Når folk spør hvor langt jeg er på vei så får de litt sjokk over hvor stor magen er i forhold til hvor mange uker jeg er :P

Det der skjer over natten :D skummelt men gøy ;) og nå vil det nok gå rimlig fort :) og snart vil vi vagge hele gjengen, ha problemer med å komme oss opp og irritere oss over magen som er i veien ;) tiden går fort :)

Magen min har og blitt mer tydelig den siste uka!

Magen min har også ploppet frem selv om jeg har mage fra før, flere som har spurt om jeg er gravid

Tror det er helt vanlig jeg :) Er andregangs gravid selv, og har en god mage allerede nå. Var 15 uker i går, og magen har allerede vært en stund ;)

Har og fått en liten hard kul;)så koslii at noe skjer;)er 16+3 nå;) ukene går ganske raskt nå egentli;)

Chello skrev:
Det der skjer over natten :D skummelt men gøy ;) og nå vil det nok gå rimlig fort :) og snart vil vi vagge hele gjengen, ha problemer med å komme oss opp og irritere oss over magen som er i veien ;) tiden går fort :)

Ja, dette gikk fort!
Fikk ikke SÅ fort mage med førstemann, men det er jo stas at det vokser og gror :o)
Innen jul tenker jeg gravidgangen er rimelig intakt!

Jeg forstår ingenting.
Jeg er bikka 14 uker nå og i di to andre svangerskapene var jeg tydelig gravid på denne tiden.
Men denne gangen så er magen så og si paddeflat !
...så det med at en ballong som har vært blåst opp før blåses lettere opp tror jeg ingenting på , BASTA! ..Jeg vil og ha mage!!!!

Det synes også veldig godt på meg!

For noen minutter siden kommenterte mannen min magen min, at den begynte å se stor ut. Artig å høre <3 I det siste har jeg kjent mye kiling. Gleder meg til å bli skremt av første spark! :)

Back
Topp