Magen!

lykke88

Forelsket i forumet
Hvordan føles det hos deg?
Merker du noe?

Min mage har begynnt få gravid utsende, og er ganske tydelig gravid nå! :) (vanskelig sjule)
Føler virkelig att noe er i magen, har en del dirringer og dunkinger (føles sånn)! :) Magen er stiv og føles øm, tar på den og kjenner den er mye hardere enn før! ;) Fantastisk egentlig.. :) Men forsatt 3 uker til vi skal si det, spørs om det går! ;) Om den forsetter vokse sånn! emoticon 

Akkurat det samme her! Og tre uker til vi skal fortelle det til besteforeldre :) prøver å skjule så godt jeg kan, og jeg kjenner også "dirringer og dunkinger" :)

Jeg er bare 5+5, men er noe så sinnsykt oppblåst på kveldene.. Er da jeg sliter med å skjule.. På dagtid er den borte :P

Kjenner jeg er litt støl og at lingamentene strekkes..au au.. Men ikke vokst noe særlig enda, får stadig på buksene som før - men av erfaring så spretter den plutselig ut;-)

Jeg syns magen min føles "stappmett" innimellom jeg. Sikkert pga av at jeg er oppblåst. Føler meg kjempe tjukk for tiden, selv om jeg ikke har lagt på meg noe enda. Jeg har fått litt mage neders, for noen av buksene mine begynner å bli litt småtrange.

Blir nok ikke så lenge til jeg flytter inn i en mammabukse tror jeg. Føler meg litt mer komfortabel da tror jeg :)

Ja, magen har nok vokst litt tror jeg, men mest av alt føler jeg meg bare litt ekstra chubby... Jeg har jo fra før av godt med "polstring" rundt magen da, men nå stikker magen litt mer ut synes jeg, og jeg får ikke til å suge den inn lenger.

min er veldig hard og øm nederst og det buler ut en liten bulk rett over skambeinet. pluss at den kjennes veldig stram ut fordi jeg er oppblåst. klarer ikke hole den inn lenger. håper det er lille kirsebæret sin feil og ikke tarmene og lufta.
kjenner veldig godt pulsen min i magen også... dirrer kanskje ja.

Joda, den har nok blitt større ja... Tok på meg en topp i dag som jeg ikke har brukt siden før jeg fant ut at jeg var gravid. Da lå magen gjemt under toppen, og den var for øvrig gjemt nå også da, men kulen på magen stakk rett ut. Trenger tunikaer!!!

Begynner faktisk til min store skrekk å være ubehagelig med trange bukser allerede!!! Er nokså slank og egentlig stolt av min flate mage til vanlig, men nå ser det ut som jeg har spist litt mer:P Noen kvelder har jeg like stor mage som jeg hadde i femte mnd sist, men den forsvinner i løpet av natten.

En mini til skrev:
Begynner faktisk til min store skrekk å være ubehagelig med trange bukser allerede!!! Er nokså slank og egentlig stolt av min flate mage til vanlig, men nå ser det ut som jeg har spist litt mer:P Noen kvelder har jeg like stor mage som jeg hadde i femte mnd sist, men den forsvinner i løpet av natten.

Har det akkurat likens som deg :)

Back
Topp