Magen...

4XE

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om det er flere her som har begynt å fa mage. Jeg har blitt 20 cm større siden mai... Nesten ikke gått opp noe særlig heller, og er ikke oppblåst. Synes dette er rart siden jeg var liten med de første barna mine. Ser ut som jeg er i 6.mnd alt. Folk trur jeg skal ha barnet nå på høsten og får sjokk når jeg sier det ikke er før i februar. Er det flere som har det sånn?

jeg har det også sånn, fikk ikke tidlig mage med de to andre barna mine, men nå så føles det som om jeg er 4-5mnd på vei selv om jeg er bare 10+3!! å er ikke oppblåst lengre heller, for da ville jeg kjent det...vis du går inn på dagboken min så ser du hvordan magen var i uke 9

Så bra at det ikke er bare meg. [:)] Blei litt glad for at det er andre som har det sånn også.[:)]

hvor mange uker er du på vei da Inger 85??[:D]

Her har magen begynt å tyte litt frem, men ikke så tydlig på kvelden heldigvis...Til og med sambo fikk flass av hvor stor den hadde blitt..
Påsto at jeg blåste ut magen[8|][:-][8D]

Hehe Maca [8D] Er sikker på at du ikke blåser ut magen.

Her er magen blitt stor, og større blir den nok [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Her har magen begynt å tyte litt frem, men ikke så tydlig på kvelden heldigvis...Til og med sambo fikk flass av hvor stor den hadde blitt..
Påsto at jeg blåste ut magen[8|][:-][8D]

[8D] høres ut som min samboer....han også mener på att jeg blåser ut magen[8D] greitnok jeg har litt mage fra før da, men den har kommet frem allerede og er ikke mer enn 10+3, er ikke oppblåst lengre heller..

Jeg er 11+3. Er også noen som tror det bor flere barn inni der.[8|]

Back
Topp