Magen

Mollå

Gift med forumet
Når er det egentlig vanlig at magen begynner å sprette ut hos andregangsfødende?

Vet det er litt tidlig enda, det er jo livmora som lager magen og den har vell ikke kommet over skambenet enda?

Men jeg føler virkelig at jeg har lagt på meg endel rundt magen allerede jeg, og den er skikkelig oppblåst[&:] Jeg er egentlig ganske tynn, så folk ser jo dette lett! Har ikke blitt større på andre kroppsdeler enn puppene og magen[8D]

Sist gang fikk jeg ikke antydning til mage før etter uke 20. Hehe.

Føler virkelig ikke for å gå med vanlige bukser! Sist gang hata jeg disse mammabuskene med høy strikk og brukte bare mine vanlig bukser meg en strikk i linningen. Men nå i uke 6-7, NÅ føler jeg virkerlig for å gå med mammabukse, og det er så deilig med den støtten over magen![:)]

Ble litt langt dette, hadde visst mye på hjertet[:)][X(][:D]

Hmm... Jeg tror magen min viste seg første gangen ca ved uke 18 - 19. Denne gangen er jeg ikke sikker. Klemmer litt over skambenet for å kjenne om det kommer frem noe. Jeg har hørt det samme som deg, at man blir stor mye tidligere andre gangen.

Og Edit-ps: Mammabukser er undervurdert! [;)]

Min mage har blitt skikkelig hard [:-] 
og puppa har vokst så mye at ingen
bher passer lengre[&:] takler heller ikke
stramme bukser så vurderer faktisk og
gå over til ammebh og gravid bukser [>:]
selv om det er tidlig.
Takler ikke press på magen heller, og syns
det er ubehagelig og sove på magen, selv
om jeg egentlig elsker og sove på magen [&:]

Godt det er flere! Og ja, mammabukser ER undervurdert![:D]

nei merker ikke så mye..
bortsett fra at olabuksa jeg har hatt i tørketrommelen er blitt for trang over hoftene[:-]
føler meg vel bare litt oppblåst, litt sånn mett hele tiden egentlig.

Jeg vokste ut av buksene mine før 12 uker med førstemann jeg... ikke livmora selvsagt, men oppblåst, skal ikke mye til på en tynn kropp. Så jeg regner egentlig ikke med å holde ut i vanlige bukser stort lenger enn sommerferien...

Selve babymagen kommer senere, for livmora ligger nedi bekkenet, ikke kommet over skambeinet enda nei (ja, jeg sjekker... jeg er ikke 5uker enda, så jeg VET den ikke er det, men må nå bare sjekke når jeg ligger der på kvelden, sist kjente jeg den ikke før jm viste meg hva jeg skulle kjenne etter, i uke 12. Kunne nok kjent den litt før, men ikke mye før nei, så slett ikke end.

HM sine mamma jogge bokser er et must... LOVE ,, *kremt* må innrømme at dem er god å gå med tilogmed når man ikke er gravid lengre. så skal ikke se bort i fra at de snart kommer fram for fult.... hehe.. eller føler å jeg at magenhar blåst seg litt opp ... men ikke noe hard eller noe slikt...

Jeg er på en måte "synlig gravid" på kvelden, og ikke synlig om morgenen igjen.
Erfaringsmessig kommer det "synlige" tidligere og tidligere på dagen, tilslutt sitter man på jobb med åpen knapp og smekk, og glemmer seg når man rusler inn til sjefen, som heldigvis er informert om svangerskapet... (Dette var før jeg var tre mnd på vei mener jeg!)

Jaja, den buksa mi som er passe ble utslitt i går, så jeg har tatt ibruk ei som er litt for stor. Så da har jeg litt å gå på... kjøpt meg et par capribukser til sommeren før jeg visste jeg var gravid, de sitter lavt midt forran, og er dessuten med knytting i livet, så de tror jeg skal vare hele capri-sesongen... Til høsten blir det mammabukser.

ORIGINAL: *Stella*

Jeg er på en måte "synlig gravid" på kvelden, og ikke synlig om morgenen igjen.
Erfaringsmessig kommer det "synlige" tidligere og tidligere på dagen, tilslutt sitter man på jobb med åpen knapp og smekk, og glemmer seg når man rusler inn til sjefen, som heldigvis er informert om svangerskapet... (Dette var før jeg var tre mnd på vei mener jeg!)

Jaja, den buksa mi som er passe ble utslitt i går, så jeg har tatt ibruk ei som er litt for stor. Så da har jeg litt å gå på... kjøpt meg et par capribukser til sommeren før jeg visste jeg var gravid, de sitter lavt midt forran, og er dessuten med knytting i livet, så de tror jeg skal vare hele capri-sesongen... Til høsten blir det mammabukser.

Det er slikt det er for meg også![:)] Ikke så gravid på morgenen, men ganske så oppblåst på kvelden. Men ser mer gravid ut til og med om morgenen nå enn jeg gjorde for 6 uker siden..[;)]

jeg har merket MYE allerede... mamma sier d og... og mannen min... så her vises d...

Jeg er veldig oppblåst , men har litt til overs fra før og så ser bare utrolig feit ut.... Husker jeg så feit ut lenge forrigegang og , og da var jeg tynn når jeg startet- så har nok mange tykkebolle mnd foran meg [8D]

Back
Topp