Magen vrenger seg

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det her, men i det siste har det skjedd noe rart noen ganger når jeg gjesper. Det er akkurat som om et eller annet i magen «vrenger» seg, eller noe. Det er helt sykt ekkelt. Det gjør ikke direkte vondt, men er skikkelig ubehagelig liksom. Det varet bare i typ 1 sekund, men det er sånn at jeg må avbryte gjespen fordi jeg får litt «panikk» på en måte.

Veldig vanskelig å forklare, men er det noen som har vært borti noe lignende eller vet hva det kan være? Er 12 uker på vei om det har noen betydning :D

Er det som strekksmerter? Ligamentene som strekke seg? Eg slet med nysing og å strekke meg.

Er det som strekksmerter? Ligamentene som strekke seg? Eg slet med nysing og å strekke meg.
Nei, ikke sånn. Det skjer innimellom her også når jeg nyser. Men det er mer vondt føler jeg. Dette er bare ekkelt egentlig. Det er liksom som om noe rister eller ruller rundt der inne. Haha, jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det! Skjer liksom akkurat i det jeg skal til å gjespe, også er det ferdig like fort.

Nei, ikke sånn. Det skjer innimellom her også når jeg nyser. Men det er mer vondt føler jeg. Dette er bare ekkelt egentlig. Det er liksom som om noe rister eller ruller rundt der inne. Haha, jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det! Skjer liksom akkurat i det jeg skal gjespe, også er det ferdig like fort.

Baby lika ikkje at du gjespa :laughing002 Nei eg kan ikkje huska noko sånt.

Back
Topp