Magen vokser ;)

TuttiFrua

Glad i forumet
Nå har den ekte babymagen (ikke luft) begynt å poppe frem og det er så koselig! Ser det når jeg ligger og magen har en liten kul nederst som jeg ikke klarer å holde inne som resten av magen. Kjenner tydelig livmora og det jobbes veldig, drar og stikker masse. Kan til og med kjenne bobling og av og til kjennes det ut som babyen tar sats og sparker i fra, men tør ikke å tro det helt, for det er litt tidlig. Kjente spark i uke 15 sist, så det er jo ikke umulig. Formen er stigende, men er sykemeldt pga hodepine. I tillegg er jeg gørrforkjøla, så nyter liksom ikke hverdagen. Men gleder meg over graviditeten :) HERLIG!

har det slik jeg og :D trodde det bare var meg som spiste feil men når jeg trekker til meg magen så forblir den lille kula der :p

Så koselig :)  Begynner å synes litt her og, gøy!

samme her og, nå er det ingen kjangs i havet til å skjule magen lenger, flere kunder spør, og andre tar jeg bare i å stirre på magen min..hehe, Og det enda jeg prøver å gå i store gensere å slikt som det liksom ikke syns så godt i, heldigvis kan jeg jo fortsatt gå med vanlige bukser da, men med knappen åpen...herlig! Man føler seg så lekker!

Gleder meg ordentlig til jeg bare kan vise frem magen til alle uten at folk syns det er for tidlig at man sier noe!

Back
Topp