Magen vokser, låra krymper..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
SE her, da!!

-Uke 19-

-Uke 30-

-Uke 32-

At lårene krymper viser ikke så godt på de bildene der, for der har jeg klippa bort mesteparten av lårene.. men det er sant! Mannen min skryter og sier jeg kommer til å se ut som en modell når jeg er ferdig med graviditeten[;)] hihi.. sier det nok bare for å trøste, men det er jo koselig med komplimenter, da[;)]

Noe må jo ha blitt mindre siden du har så liten vektøkning![:)] Bare nyt det! Heldig er du...

takktakk :)

Oi, så tøff bildeserie, det har jeg ikke tenkt på, at man burde lage lik positur innimellom, så ser man at det vokser. Kult! Eller krymper, det var jo også kult!

(Min ende bare siger lenger og lenger ned, ikke så kult..)

Enden min har alltid vert sånn, den.. så lenge jeg kan huske..
men vi har jo alle noe vi ikke er fornøyd med ;)

Hmmm.. Morsomt å se hvor forskjellige magene er! Din er liksom så spiss framme, mens min er "rund som en ball" [:D]. Men den forandrer seg faktisk flere ganger i løpet av dagen.

Jeg må visst bli flinkere til å ta bilde av magen min.... Ser den jo ikke sååå godt ovenfra, men med en gang jeg kommer i stor speiel, får jeg jo nesten sjokk! [&:] juhuuuu svær ja!!!! [:)]

Magen min er veldig spiss, ja.. er litt misunnelig på alle de som har runde mager, føles som jeg er veldig alene om å ha så spiss mage [8|]

-Uke 19-

-Uke 30-

-Uke 32-

-Uke 34-

Ikke så mye større.. men litt rundere? :roll:

ny oppdatering -uke 36+1-
:
-Uke 19-

-Uke 30-

-Uke 32-

-Uke 34-

-Uke 35-

-uke 36+1-

ny oppdatering -uke 37+0-
:
-Uke 19-

-Uke 30-

-Uke 32-

-Uke 34-

-Uke 35-

-uke 36+1-

-uke 37+0-

Flott mage du har. Ser ut til at den har sunket litt ja. Håper du holder ut til over nyttår og litt til da.
Klem

For min del så kan det godt skje rett over nyttår - hadde vert deilig å slippe å bo borte fra mannen min så lenge.. [8|]

Det tror jeg nok. Ikke gøy og gå gravid alene. Gjorde det i forrige svangerskap for sambo jobbet så mye og det er ikke gøy.
Klem

ny oppdatering -uke 38+0-:

-Uke 19-

-Uke 30-

-Uke 32-

-Uke 34-

-Uke 35-

-uke 36+1-

-uke 37+0-

-uke 38+0-

Back
Topp