Magen vokser ja...;p

AudiMamma

Gift med forumet
Hehehe..
Må nesten le litt av meg selv.
Hadde stor troen i dag på at skulle passe noen klær av det normale laget.

I fjor kjøpte jeg en Knall Lilla (skikkelig tøff) ute bukse i str 14 år (ja barne str) er en liten dame.
Var veldig optimistisk å trodde at jeg helt sikker sku klare å få på meg denne ja.
Men den gang ei:(
Fikk buksen opp for rompa å den satt slik den skulle å jeg var stor fornøyd helt til jeg skulle ha opp glidelåsen som bare var å drite i!
Mannen min sto bare å lo...

hehe... kjenner til den der! Utebuksa mi blir helt lik :P  er ute hver eneste dag pga jobben min.. ser sikkert kjempe smart ut når jeg bruker den :P får ikke opp glidlåsen litt engang :P

Jeg måtte også gi tapt med glidelåsen på Bergansbuksa mi idag... Ble skogstur med åpen glidelås :p Lurer veldig på hva jeg skal gjøre med skiklær i vinterferien og påska, noen som har tips å dele??

Vi va på scootertur forrige helg, da fikk ikke æ heller opp glidelåsen på buksa.. :P 

Jeg har for store klær siden jeg ble så stor sist, å nå har gått ned begynner mye å bli for stort, men tar seg vel oppigjen snart;)

Mialille skrev:
Vi va på scootertur forrige helg, da fikk ikke æ heller opp glidelåsen på buksa.. :P 

åååh...
Skulle ønske vi kunne kjøre scooter på nord Vestlandet:)
Savne virkelig det med Nord Norge ja..
Passa scooter buksa mi som æ kjøpte for nærmere 10år sia,men den e aaaaaaaaaaaaaaalt for varm å ha på seg ute i ett par pluss grader

Jeg er glad turbuksa mi har regulering i livet og at den var litt romslig i utgangspunktet:) Er lite sannsynlig at den passer til påska, men da får jeg smile pent til mamma så kanskje jeg får låne hennes sin bukse;)

Back
Topp