Magen vokser, flere som føler seg om en hval?

Lilleknøtt

Forelsket i forumet
Febbisbebbis'18
Opplever en helt annen kropp en forrige graviditet. Er i uke 16 nå og magen er snart like stor som den var når jeg var i uke 30 sist. Hvor skal dette ende?! [emoji33] Alle sier at den begynnende baby magen er kjempe fin. Samtidig har jeg fått flere kommentarer som: hva! Er du ikke lenger på vei? [emoji17] Føler meg jo som en hval som har stranda. Hadde noen kilo for mye når jeg ble gravid men har gått ned 3 kilo siden jeg er så kvalm. Trodde ikke at jeg skulle føle meg så diger allerede nå. [emoji85]
 
Jeg er førstegangs gravid så har ikke noe å sammenligne magen med men jeg føler meg stor og ukomfortabel til tider. Ca 19 uker på vei og syns jeg ser ut som ei nise
 
Jeg er førstegangs jeg også, og er 20+5 i dag. I går var jeg med ei venninne jeg ikke hadde sett på lenge og hun syns ikke jeg hadde fått mage. Så da måtte jeg legge meg strakt ned på gulvet, for å vise henne den fine klumpen som faktisk er under navelen der! Og DAA så hun det. Jeg vil ha mer gravidmage jeg! Jeg vil kunne ta på meg litt tightere kjoler slik at jeg kan vise frem bebismagen! Men deg kan jeg ikke nå. Jeg ser bare lubben ut[emoji853][emoji85]
 
Samme her! Mye større mage enn ved forrige graviditet. Er 17+2 i dag, og synes jeg ser mer ut som da jeg var 26-27 uker på vei med storesøster. Veldig koselig med babymage, men satser på at den ikke skal fortsette å vokse i dette tempoet helt til termin ;)
 
Samme her :cool: "Oi, nå har magen poppet skikkelig hos deg" sa en kollega idag. 19+0, og like stor som jeg var i ca 28 med førstemann Trenger ikke vokse i så stort tempo hele tiden:nailbiting: Ble aldri særlig stor sist, men det blir jeg nok denne gang. Synes ikke det er noe særlig:oops:
 
Jeg synes det er veldig tydelig nå, er vant til å ha litt ekstra, men ganske flat mage vanligvis. Blir så forfjamset av at en del folk enda ikke ser det eller har skjønt d [emoji848]
 
Opplevde at noen gav meg plassen sin på toget i dag. Så ja, veldig tydelig mage her nå og bare 17+0 [emoji28]
 
Ingen tvil om at folk ser at jeg er gravid mtp kommentarene som begynner å komme. Jeg er nok stor for å være i fjerde måned men synes det er koselig å ha mage. Får en fin påminnelse at jeg er gravid hver gang jeg stryker meg på magen.
 
Ja her ser jeg ut som i uke 35 eller mot slutten [emoji23]men dette er fjerde så ikke så rart :)
 
Fikk kommentar fra svigemor i går om at nå haddw jeg vokst i fronten :p
Men det varierer veldig enda stns jeg selv. Noen dager føles det som magen er bitteliten, andre dager veldig stor. Også litt avhengig av påkledning.
 
Back
Topp