magen vokser farlig fort!

Heidi10+12

Gift med forumet
herregud, jeg er jo like stor nå i uke 5 som jeg var i uke 14/15 sist! :O
må snart finne frem mamma-buksa jo!
jeg som hadde tenkt og sjule det en stund! :P
flere som har fått fort mage?

Her også!

Hadde første dag i mammabukse i dag, 8+1 :)
Passer fortsatt i de vanlige buksene mine, men det er ubehaglig å ha på..

Er 2. gang her også, det sies jo at magen kommer fortere da :)

Jepp, men jeg tror jeg klarer å skjule det forde :) Har litt å ta i fra før, så jeg kan bare skylde på at jeg ikke har spist særlig sunt i det siste :P
Men jeg blir litt paranoid når jeg er sammen med familie. For etter jeg har spist er jeg ekstra oppblåst, så da ser det ut som jeg er 20 uker på vei :P Hjelper ikke at sambo sier at jeg ikke ser gravid ut, for han ser meg jo hver dag og da legger han sikkert ikke merke til det..

Her er jeg fortsatt flat og er veldig fornøyd med det :) 
Jeg ble også helt slank etter forrige fødsel, så det er nok noe med det at kroppen trekker seg fort tilbake til normalen og vel så det, og at jeg ikke får mage før barnet begynner å vokse. Føler meg kjempeheldig, har ikke lyst å se stor ut når barnet knapt er 1 cm ;)

Oh yes, men jeg har spekk etter min forrige graviditet. Greien er at det er gått fra å være "spekkete" til en oppblåst og rund form :p

Få se bilde av magen din sin da! Er så koselig å se :)

har der på akkurat samme måte.. jeg er på str nå med sånn jeg var i uke 18-20 i forrige svangerskap, vel og merke hadde jeg ikke noe særlig mage før jeg var 16-17 uker forrige gang. Men jeg har ikke lagt på meg stort heller, er bare olabuksene som er litt trange i livet (flaks jeg har et par busker som egentlig var litt store for de er de eneste som er behagelige nå).

Kat26 skrev:
Her er jeg fortsatt flat og er veldig fornøyd med det :) 
Jeg ble også helt slank etter forrige fødsel, så det er nok noe med det at kroppen trekker seg fort tilbake til normalen og vel så det, og at jeg ikke får mage før barnet begynner å vokse. Føler meg kjempeheldig, har ikke lyst å se stor ut når barnet knapt er 1 cm ;)

Tror jeg ingen har lyst til :P

Heidi10+12 skrev:
herregud, jeg er jo like stor nå i uke 5 som jeg var i uke 14/15 sist! :O
må snart finne frem mamma-buksa jo!
jeg som hadde tenkt og sjule det en stund! :P
flere som har fått fort mage?

Det er sikkert fordi du er oppblåst , vanlig med masse luft i magen.
Bare hold deg unna kulsyreholdig drikke, sjokolade, løk, kål ol. så går sikkert magen litt ned
Jeg har faktisk gått ned 1 kilo de to siste uken pga dårlig matlyst.

Synes at jeg har ganske stor mage spesielt på kvelden. Men kommer fortsatt fint inn i buksene mine (bortsett fra to som var litt trange fra før av), så trenger ikke mamma-klær med det første. Har helt slutta å bruke trange gensere da... ;-)

Jeg føler jeg har lagt på meg, og tydeligvis så stemmer det, var hos legen i går, og har gått opp 3 kg :O

Uff ja, ser rimelig bebodd ut ja ;p Men er bare 8 mnd siden forrigemann flyttet ut- så kan vel ikke forvente annet heller..

Back
Topp