Magen synker

Mammaine:)

Forelsket i forumet
Heisann , min samboer sa nettopp , magen din har sunket veldig. Ja det stemmer nok sa jeg . Jeg føler han har lagt seg godt nedi, og at jeg nå har en bedre avstand mellom puppene og magen. Fler som har oppdaget dette ?? Er i min 32 uke nå. Kontroll på sykehuset på torsdag , håper jeg kan få en dato jeg skal bli satt i gang på. Pga svangerskap diabetes . Har forstått det slik at jeg kommer til å bli satt i gang til termin. Ha en fin dag :)
 
Ja flere her inne som magen har sunket på;) min mage sank for noen dager siden rett over uke 31, så denne gangen sank magen tidlig. Med første sank ikke magen før i slutten av svangerskapet.
 
Fikk du noe svar angående igangsettelse pga diabetes?
Har selv fått forespeilet uke 38, men skal vurderes flere ganger.
 
Min har ikke sunket i det hele tatt men er bare 31+3. Har en baby som fortsatt snur seg og romsterer mye, og ligger mest i sete- og tverrleie. Magen sank aldri forrige svangerskap heller, og hun festet seg aldri.
Jeg er bare 32 uker , så tror nok han bare har lagt seg veldig langt ned ;)
 
Jeg trodde min sank i uke 31, er nå i uke 34 og den har steget igjen :hilarious:
Ganske sikker på at hun ikke har festet seg heller. Det er for mye romstrering til det synes jeg.
 
Back
Topp