Magen synker

En tråd i 'Februar 2020' startet av Bruker809chr, 17 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammaine:) Flørter med forumet

Heisann , min samboer sa nettopp , magen din har sunket veldig. Ja det stemmer nok sa jeg . Jeg føler han har lagt seg godt nedi, og at jeg nå har en bedre avstand mellom puppene og magen. Fler som har oppdaget dette ?? Er i min 32 uke nå. Kontroll på sykehuset på torsdag , håper jeg kan få en dato jeg skal bli satt i gang på. Pga svangerskap diabetes . Har forstått det slik at jeg kommer til å bli satt i gang til termin. Ha en fin dag :)

2. Mammaine:) Flørter med forumet

Beklager jeg har lagt denne i feil, skulle vært i februar tråden ;)

3. Ikke i bruk Forumet er livet

Flytter denne til februar gruppen jeg ;)

• Liker Liker x 1
  4. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja flere her inne som magen har sunket på;) min mage sank for noen dager siden rett over uke 31, så denne gangen sank magen tidlig. Med første sank ikke magen før i slutten av svangerskapet.

5. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Fikk du noe svar angående igangsettelse pga diabetes?
    Har selv fått forespeilet uke 38, men skal vurderes flere ganger.

6. Mammaine:) Flørter med forumet

Har nå fått bekreftet at jeg kommer ikke til å gå til termin. Skal inn igjen i uke 35, så får vi se hva de sier da?

• Liker Liker x 1
  7. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 31 Aug 2020
  8. Mammaine:) Flørter med forumet

Jeg er bare 32 uker , så tror nok han bare har lagt seg veldig langt ned ;)

9. Bruspulver Forelsket i forumet

Jeg trodde min sank i uke 31, er nå i uke 34 og den har steget igjen :hilarious:
    Ganske sikker på at hun ikke har festet seg heller. Det er for mye romstrering til det synes jeg.

• Liker Liker x 1

Del denne siden