Magen synker og synker...

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Etter å ha bært frøkna rett under puppene og dermed press på lungene merker jeg det er bedre og bedre å puste.. Har gått en stund no med syke nedpress og ser at magen er blitt lav og jeg både ser og kjenner ribbebeina mine.. Utrolig deilig å få puste skikkelig igjen..
Spennende å se om hun er festa på neste kontroll...

Kan tenke meg at det er en lettelse :) her har magen også sunket, men eg bærte ikkje så høgt at det ga meg puste problemer;)

Samme her, har hatt lillegutt helt oppunder pupper og plutselig føles det som magen har falt mellom beina:-p Herlig å få puste litt bedre ja:-)

Her føler jeg magen henger mellom knærene,så håper den ikke har tenkt å synke mer.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her ligger han fremdeles høyt oppe, men samtidig kjenner jeg VELDIG godt bevegelser "der nede". Han har ikke festet seg, men ligger godt nede i bekkenet.. Så han er vel en lang gutt, tenker jeg :P

Min mage er også veldig høyt enda,men det føles litt som om h*n svømmer litt opp og ned der inne:P

Min mage sank aldri sist og den har ikke sunket enda denne gang heller. Han ligge ikke fests og trur heler ikke at hode er nedi bekkenet. Skal på ul, så de blir det spennende å se hvordan han egentlig ligger :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp